zaterdag 19 januari 2013

Hier is ie dan...... de Giveaway....! Here it is..........the Giveaway.....!! ;))


Ter ere van het bereiken van de 200-volgers-mijpaal; een Give away!
Ik vind het echt wel een hele eer dat er tweehonderd (!!) quiltsters zijn die mijn blog volgen.....   ;)
Dank jullie allemaal!!!!!
Het werkt heel inspirerend om zo samen met zoveel quiltsters over de wereld dezelfde passie te hebben....... lapjes en ze aan elkaar zetten tot een prachtig samenspel van kleuren en stoffen.....

In honor of reaching the 200-followers-milestone: a Give away!
I think it is a very great honor that there are more than 200 quilters(!!) who follow my blog.....  ;)
Thank you all so much!!!!!
It is very inspiring that there are so many quilters over the world who share the same passion.......
loving fabrics and putting them together to become a wonderful display of colours and fabrics....

Een aantal stofjes van 15 x 50 cm; twee quiltlabels; between naalden; applicatie naalden en één van mijn faboriete blikjes om kleine patroontjes in mee te nemen.
A number of fabrics measuring 15 x 50 cm.; two quiltlabels; between needles; appliqué needles and one of my favourite little cans to take little projects along.



Dus als je mee wilt doen, laat dan even een berichtje achter. 
Volgers krijgen een extra kansje; juist omdat ik zo blij met jullie ben....!!!!  :))
De trekking is op donderdag 24 januari!
So if you want to join, just leave a message. 
Followers get an extra chance; because I'm so happy with you all....!!!!  :))
And the draw is on Thursday Januari 24th!

Een fijn weekend gewenst allemaal!!
Whishing you all a great weekend!!

Love, Ria.

p.s. zou er een volger winnen, dan is er nog een extra verrassing......  ;)
p.s. should a follower win, then there is an extra surprise..... ;)

75 opmerkingen:

Noa zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal ik blijf je volgen op naar de 300

Annie zei

Wat een geweldige give-away.
Ik volg je wel maar weet niet hoe ik officieel volger moet worden.
Doe heel graag mee.

Groetjes, Annie.

Annelie zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Ik blijf je ook gewoon volgen;), en doe natuurlijk graag mee voor een kansje;))

Groet Annelie

Nardy zei

Wat leuk, gefeliciteerd met dit aantal! En een erg leuke give away, natuurlijk waag ik graag een kansje! Fijne dag, groetjes Nardy

Wietskes Quilts zei

En ik blijf natuurlijk niet achter hoor. Vind je blog helemaal leuk, lekker fis van kleur en je hebt altijd veel te showen en dat is leuk.

groetjes
Wietske

Elisabeth zei

Gefeliciteerd met deze mijlpaal en wat een prachtige give-away heb je!

Manon zei

Ha! Wat een grappige straatnaam, maar je zou er van mij mogen wonen hoor, op dit moment :-b.
200 volgers is inderdaad een hele hoop, gefeliciteerd met dit succes.

Natuurlijk doe ik ook graag mee met de give-away, want ik vind het een enig pakketje.

wilma oud zei

Proficiat met zoveel volgers. Ook ik ga en zal je blijven volgen. Een mooie give away ga je verloten. Prachtig voor diegene die wint. Groetjes Wilma

Jane in Wales zei

O, wat enig! Als je blikje zegt dan doe ik zo al mee, want ik ben dol op blikjes! En ik geniet altijd op je blog!

marianne zei

Proficiaat,maar wat wil je ook met zo een mooie blog vol met treasure`s :-)).Zoals deze mooie give-away.
Waag graag een kansje.

Anita - Vlijtige Handjes zei

Nee joh het is juist altijd heel gezellig om bij je langs te komen.Veel succes met de give away want zelf heb je er net zoveel plezier van.
Groetjes Anita

lia zei

gefeliciteerd door een 'anonieme' volger. lia.vandenbrand@live.nl

betty prins zei

Het is wel erg leuk, al die mensen die jou volgen en genieten van de quiltverhalen.
Ik moet even checken of ik jou al volg, anders maak ik dat gelijk goed!!

Anoniem zei

via de weblog van Phebe and Jane op jouwn weblog gekomen.ziet er goed uit. ik ben nu ook een volger van jou.
ws nr 201 of 202.
groetjes Piedie

Juicybear zei

Gefeliciteerd met je 200+ volgers en ik doe graag mee met je hele mooie giveaway. Op naar de 300.
Groetjes Anneke

Jet en Zus zei

Ha, ik ben pas volger en vind je give away erg leuk, ik wil graag meedoen! Ik doe bij 100 weer een give away, sta nu op 68 dus dat duurt nog even.
Groetjes en op naarde 300ste volger!

Groetjes Anita

Gingini zei

Gefeliciteerd Ria!

Maar wij zijn degenen die boffen hoor, steeds weer die mooie dingen om ons aan te verlekkeren. ;) Lekker zo doorgaan!

Klaske zei

Ik dacht dat ik je al volgde, was inderdaad zo, maar dan via de reader, maar ben toch nog volger geworden :-))want je hebt wel een hele mooie give-away!!Ik doe graag mee.Fijn weekend Ria!

Hennie zei

200 honderd gefeliciteerd. Natuurlijk ben ik ook van de partij als er iets weg wordt gegeven.

Fijn weekend Hennie.

conny's quilts zei

Geweldig al 200 volgers! Wat een leuke give away heb je voor ons in petto, daar waag ik ook graag een kansje op. Veel plezier met je give away! en met al die mooie stukjes die je nog gaat schrijven!

.Antje zei

Wat een mooie give away. En natuurlijk naar aanleiding van een prachtige mijlpaal.
Ik zou ook graag een kansje wagen.
Groetjes, Antje

Dekenstikster zei

Gefeliciteerd met je mijlpaal! 200 volgers is niet niks!Leuk dat je hieraan een give away verbindt!
Succes met bloggen, groeten, Wilma

Quiltprinses zei

Respectabele hoeveelheid volgers!!
Veel succes met de give-away!
Groeten,Gerda

Anoniem zei

Hallo Ria,
Gefeliciteerd met je 200 volgers mijlpaal. Ik kijk al een hele tijd op je blog maar ben geen geregistreerde volger ( hoe word ik dat?.
Je blog ziet er leuk uit en ik lees graag over waar je mee bezig bent.
Graag maak ik een kansje voor de Give away.
Groetjes van Annemieke uit Bavel

Marieke zei

Ooooh, wat een leuke give away!
Ik hoop dat ik een kansje maak.....
Succes!!
Marieke

Martine zei

Gefeliciteerd met je mijlpaal. Je hebt een heel leuk blog om te volgen dus op naar de 300.
En een leuke give - away. Doe graag mee.

Bizzy Martine zei

Ik ben 1 van je nu al 205 volgers!!!
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!
Grtjs, Martine

baukje zei

En ik ben nummer 206. Ik was al wel eens bij je op bezoek geweest hoor. Elke ochtend doe ik een rondje bij de blogs die ik volg en kijk dan ook even bij de blogs die zij weer volgen. Zo kom je nog eens ergens.... Ik wil heel graag je leuke giveaway winnen.En op naar de 250...

Manuela zei

Hello Ria,

a nice giveaway.
Have a nice weekend, Manuela.

heleen zei

Gefeliciteerd. Ik volg je al. Wat heb je een leuke gave away samengesteld. Ik waag graag een kansje.

Chris zei

Dat zijn er al een heleboel, leuk! En leuk dat je er een give-away voor maakt. Ik doe graag mee hoor!! Heel fijn weekend.

Anoniem zei

Helaas geen volger, maar wel een trouwe lezeres.
Graag doe ik mee met de give away.

groetjes Gerda

Ans zei

Gefeliciteerd met 200 volgers! Ik loop nog een heel eind achter, maar hoop er ook ooit zoveel te hebben. Ik doe natuurlijk graag mee aan de give away, alleen dat schattige doosje maakt mij al helemaal enthousiast. Fijn weekend!

Floor zei

Wat een leuk pakketje heb je samengesteld!
Prachtige stofjes, helemaal mijn smaak omdat ik van antieke stoffige kleurtjes hou, dus ik doe graag mee.
Zie dat je er alweer volgers bij hebt, op naar de 300!
Groetjes,
Floor

Debbie Spoelstra zei

Gefeliciteerd met jouw mijlpaal van 200 volgers!! Ik doe graag mee, je hebt iets leuks samengesteld!! Groetjes, Debbie

Nadine zei

Heartful congratulations, sweet friend ! 200 followers is quite a lot and you deserve it so much because your blog is always so inspirational ;>)

My, Oh My - this is such a gorgeous giveaway ! I just can't let it go without trying my luck. Now crossing my fingers (AND toes) that I might be the lucky, lucky winner ;>)

Good luck everyone, anyway...

Smiles from my little corner,
XOXOXOXO
NADINE

Terry zei

Well how wonderful 200 followers and a great give away.

Enjoy ALL the good wishes from your followers Hiip Hip Hooray

Lida zei

Gefeliciteerd met je 200e! En ik wens je nog veel meer volgers toe voor jouw gezellige logjes!
Groetjes
Lida

tubilinha tiacarminha zei

Olá Ria,acabei de me tornar seguidora GFC 208. Parabéns por 200 +++++Sou de longe...Brasil.Obrigada por deixar fazer parte desta festa.


tiacarminhapezzuto@gmail.com

Ruth zei

How wonderful! The giveaway looks great and I am a follower with google reader.

Judith zei

200! Wow wat veel, gefeliciteerd, enne.... Ik ben blij dat jij dit viert, ik doe mee!

Guusje, zei

Gefeliciteerd met de volgers, ik vind het ook erg bijzonder om zoveel volgers te hebben. Je hebt een erg mooie give away.

Elni zei

Hier is mijn reactie!! Wat een leuke prijs!
Mijn Easy Street top is ook af! Gaaf he?? Groetjes, Elni

Berna zei

Van harte gefeliciteerd met zo veel volgers!
Wat een leuke give away!

Elni zei

Zit je weer op quiltcam???
Lollig!!!

Doeiii Elni

carina zei

Doe ik ook mee! Groet carina

Roos zei

Proficiat met je mijlpaal Ria en ik doe graag mee met je give-away. Op naar de volgende 100.
Groetjes Roos

Jutta(quilt) zei

you have a very inspiring blog, I'm vistiting it regularely,

Jutta

Birgitte aka Bietje zei

Je volger aantal groeit nog steeds. De teller staat nu op 210. En ik ben er eentje van.
Procifiat met je mijlpaal en dat je nog lang mag bloggen.

Cisca zei

Van harte gefeliciteerd met je 210 volgers tot nu toe. Op naar de 300
Wat een mooie giveaway, ik waag ook graag een kansje.

Groetjes, Cisca

ria zei

Wat een mooi blog heb je , je achter grond is een quilt die ik ook nog heb staan tussen min wimmetjes, als ik ooit eens tijd heb hihihi.
Je mandjes zijn ook erg mooi, we hebben wel een beetje zelfde smaak van stofjes.
Ik ga je volgen hoor.
Je give away is ook helemaal super, mijn lievelingsstofjes.
Groetjes Ria

Heleni zei

Hai Ria,
Ik zie nu pas dat je een giveaway georganiseerd hebt. En wat voor één. Dat blikje is ook zó schattig. Alles is erg leuk. Gefeliciteerd met je 200 volgers. Wat een aantal zeg. Ik wil ook graag meedoen en zie dat 't nog net kan.

groet, Heleni

quiltcat zei

hallo rita,
oh, welch tolles giveaway von dir, na da möchte ich gerne glück haben, daher hüpfe ich in den lostopf.
so tolle sachen sind wieder auf deinem blog zu sehen. ganz super deine körbe, ich glaube,die muss ich auch noch machen ;-))
schöne woche noch
lg elfriede

Brigitta zei

Ben al een tijdje een stille volger. Wil wel graag volger worden maar heb al even gekeken, maar zie niet waar ik me kan aanmelden. Ik ga straks nog even rustig verder zoeken.
Wil wel heel graag meedoen met de give away. Hoop dat er nog heel veel blogjes volgen. Succes, groetjes, Brigitta

quiltlodge gerda zei

oei, nog net op tijd. Want túúrlijk wil ik graag een kansje maken. Groetjes, Gerda

quiltlodge gerda zei

hee, volgens mij was ik al volger want ik krijg je blog ook altijd in mijn linker kolom. Hmmmmm

Emma zei

Gefeliciteerd.
Ik ben een newbie in quiltland en verbaas me over deze nieuwe wereld.
Zoveel moois.......

Anoniem zei

Hoi Ria,
wat een prachtige give away, daar wil ik graag een kansje op maken. Ik ben geen officiele volger,maar volg je toch regelmatig.
groetjes Trudy B.

verbreea zei

hoi Ria,
Gefeliciteerd met je tweehonderd volgers, ik ben er nu ook een geworden.
Wat een mooi inspirerend blog heb je, de quilts zijn supermooi.
Leuke give-away, dat blikje is wel heel errug leuk.
Fijne dag groetjes ada

Terray zei

ohhh ben ik nog even op tijd voor deze mooie give away....mooie lapjes, helemaal mijn smaak. De naalden komen altijd wel van pas....en die quiltlabels ben ik erg benieuwd naar. Misschien iets voor mijn sampler die bijna af??

Groetjes
Tertia

Marianne S zei

Proficiat Ria
Ben geen volger maar een lezer, kom hier voor de gezelligheid en de mooie quilts vooral de achtergrond van je bog , helemaal geweldig die Millie's quilt.
Graag waag ik een kansje.

Groetjes Marianne S

Simone de Klerk zei

Proficiat, 200 volgers. Ik volg jou via mijn blogroll (o:
Aan zo'n leuke giveaway doe ik graag mee! Vooral dat blikje vind ik het einde!
Fijne avond.

Marga (MarPie) zei

het schijnt dat ik nog geen volgster was maar dat is nu veranderd.
Blijf je hoe dan ook volgen, al vind ik het wel heel leuk dat je deze te gekke give away doet.
Doe dan ook graag mee.

Groetjes,
Marga♥

Nat Palaskas zei

Just in case it's mu lucky day, can you please enter me in your giveaway. Congratulations on leaching 200 followers. I'm sure I was one of them - Hugs Nat

quiltingmieke zei

piep, proficiat meid met je 200 volgers, zalig, Prahtig pakketje , mmm heerlijk dienmooie stofjes en het blikjei helemaal top

succes aan alle deelnemers

knufje mieke

Anja Storm zei

Hallo Ria, Ik waag een kansje...
Kijk nu al zo lang regelmatig op je blog. En we zijn haast buren...Je hebt mooie stofjes voor je give-away!Veel plezier met je blog en deze mijlpaal.
Anja Storm

van alles wat zei

Gefeliciteerd met je 200 volgers. Lees al lang mee maar heb me nu ook maar aangemeld als volger.
Doe graag mee in het 'blik' voor die lieve lappies.

Groetjes Nella

Marije zei

Wauwie, wat een aantal volgers!!! Gefeliciteerd. Die graag mee met je give away :)
groetjes, Marije

Marieke zei

Ik volg je al een tijdje, maar loop vanwege de griep wat dagen achter, met het lezen van blogs.
Nu gaat het ietsje beter, maar oh wat heb ik veel in te halen! Eerst maar eens een kansje wagen op jou mooi give away! Ga zo door met je gezellige blog!
Groetjes, Marieke

Marieke zei

Ooh, ik zie dat de griep een zware wissel trekt.....ik stond al tussen de reacties....sorry.
Gr. Marieke

Anoniem zei

Ook ik wil een kansje wagen,je maakt prachtige dingen.
Groetjes,Els

Simonne Valenberghs zei

Ik wil wel een kansje wagen voor die mooie give-away;en ik ben gelijk volger geworden van je mooie blog
Groetjes Simonne.

Anoniem zei

Wat leuk om op de valreep nog mee te doen met die mooie giveaway
groet Greetje

Yolande95 zei

Hi
Not too late
I'm folowing your blog and I love it.

Thanks
Yolande

Miranda zei

Wat had je een leuke give away! Geweldig hoe jullie schatten van kleinkindjes zo heerlijk helpen...en voor de winnaars veel plezier ermee!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...