woensdag 23 januari 2013

Van kleine mandjes en weggeef-dingen..... From little baskets.... and things to giveaway...

En dan is het weer woensdag-madenmakers-dag. Het blijft een lief karweitje, die kleine mandjes! Ik maak altijd kleine pakketjes van één zo'n mandje en ik zag net dat ik er al bijna weer door ben, dus dat wordt straks eerst even nieuwe pakketjes samenstellen....  ;)
And then it is wednesday-basketmakers-day. It still is a lovely job, putting those little ones together! 
I always make a little package of them and I just saw I needed a few more, because I'm almost ran out...  ;)



Deze week heb ik, tussen alle bedrijven door, er tien kunnen maken. Het is echt een heerlijk werkje om bij de koffie/thee te doen; mee te nemen als manlief toch autorijdt..., in de wachtkamer bij de...(vul maar in..).
Vandaar dat het toch nog opschoot de laatste dagen!
This week, in between all things, I could make ten. It is such a lovely job to do with a cup of coffee/tea; to take along if dear husband is driving the car....; in the waitingroom at the... (what ever you like...)..
So it still went on nicely these last days!


Voor de lijst van mandenmakers kun je kijken bij Phebe and Jane (klik). Ga ik zo ook even doen.  :)
If you would like to see the other basketmakers you can use the list at Phebe and Jane's (click). I will join you in a shortwhile.  :)

En voor het geval je mijn Giveaway hebt gemist, gebruik dan even deze link (klik).
And if you missed my Giveaway just use this link (click).

Geniet nog van je week en van je steekjes!
Enjoy your week and your stitching!!

Love, Ria.



En een pootje van Amar. ;)
And a paw by Amar. ;)

26 opmerkingen:

Monica zei

Wat zijn ze toch ontzettend leuk die mandjes, en je schiet zo al aardig op. ik kijk er 's woensdags met plezier naar, succes met de rest

Juicybear zei

Super mooie mandjes weer, en een hele mooie foto van Amar die staat (zit) er zo weer mooi op, knuffel terug.
Groetjes Anneke

Grit zei

Tolle Blöcke.
Liebe Grüße Grit

Wilma Kuin zei

Super mandjes weer!!!

Poot van boyke voor Amar

Berna zei

Schattige mandjes! Lijkt me leuk om te doen.
Geniet ervan.

carina zei

Mooi hoor je mandjes! Ik heb het patroon t van die bluebird berries bij de quilthoeve gekocht. Ze zijn echt heel leuk he. Het zijn gewoon leuke blokken om te doen, ik probeer elke maand een blok te maken. En dat gaat goed zo samen met die red home. Fijne dag en groet carina

Chris zei

Dat is een handige manier van werken om steeds pakketjes te maken. Die liggen dan klaar voor de meeneem. Leuk zijn ze, die mandjes.
Geef Amar maar een poot van Max terug.

Klaske zei

Jij hebt niet stil gezeten!Mooie mandjes hoor!

julieQ zei

Your baskets are so pretty!! And love your precious doggie!!

quiltlodge gerda zei

Ja, heerlijk hè van die kleine werkjes. Ze zijn inderdaad schattig. Maar ik zie daar nog iets schattigs, wat een dot van een hond. dikke knuf voor hem ook En dan zit hij ook nog voor zo'n leuke quilt. Het was weer een gezellig bezoekje aan je blog!

Hennie zei

Mooie mandjes heb je weer gemaakt ! ! !

Groetjes Hennie.

Elisabeth zei

Hele mooie mandjes weer en je heb er echt al veel!

conny's quilts zei

Wat een prachtige mandjes en die Amar ziet er ook goed uit!

.Antje zei

Dat zijn weer mooie mandjes. Lijkt me ook heel leuk om te doen, maar ik ben eerst "gevallen" voor de klosjes. Maar ik ga zeker ook nog eens die schattige mandjes maken.
Groetjes, Antje

Guusje, zei

Wat een mooie mandjes. Het is zeker een leuk werkje voor tussendoor morgen ga ik ze maar eens vast voorbereiden.

Terray zei

Jaja die mandjes blijven mooi om te zien. Het kriebelt ook wel bij mij....maar nee eerst andere projecten ;-)

Dikke knuffel voor Amar, ze zit er zo lief bij ;-)

Groetjes
Tertia

Simone de Klerk zei

Iedere keer als ik je mandjes zie, denk ik: dat wil ik ook nog eens gaan doen (o: Ooit ...
Ik ben iedere keer helemaal gecharmeerd van Amar. Wat is het toch een schat (o:
Mooie quilt, waar hij voor zit (oh jee, of is het een zij).
Voor jou ook nog een mooie week!

Annemieke zei

Ze zijn best klein die mandjes?
Super leuke foto van je hond. Het valt vast nog niet mee om je zo schrap te zetten op die leren bank;)
Groetjes
Annemieke

Marga (MarPie) zei

het zijn ook wel erg leuke mandjes.

Groetjes,
Marga♥

Floor zei

Het gaat goed in "manden-blog-land"! Iedereen is er maar druk mee.
Is vast ook een leuk werkje.
Die Amar, zit heerlijk zo op de bank.
Waar moet jij nu zitten met je mandjes?
Of "mag" je er naast voor meneertje?
En dan lekker op schoot liggen, ik ken dat.
Groetjes,
Floor

Nat Palaskas zei

I'm enjoying see your basket blocks. I'm sitting on my hand so I don't go and sign up to make them. Just too busy at the moment - Have a lovely week Ria - Hugs Nat

Astrid zei

Love the baskets, very beautiful. A basket quilt is on my to-do' list too, but right now I don't know when that will be.
Have a wonderful day!

baukje zei

En ze zijn weer mooi!!!

At My September Cottage zei

I love your baskets Ria, I must continue with mine! You are an amazing quilter, very talented.

quiltingmieke zei

piep oh wat een dotje van een blikje, ik ben er zo gek op....
lekker voor onderweg...klein werkje erin, naaldje, draadje en hopsa laat de naaldjes maar tikken.
De lunch op het werk is ook zo een momentje

succes aan alle deelnemers

knuf mieke

martinevanreet@telenet.be

Sieneke zei

hoi ria ,

je mandtjes zijn echt leuk ,zag ook nog even je mooie tafel quilt.
gr sieneke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...