woensdag 3 april 2013

Allemaal mandjes...... All baskets.....

om me heen......
Want moet je eens zien wat voor een prachtig boek er vandaag met de post kwam....
Had ik besteld bij Aztec-Rose (click). Heel erg bedankt, Karen!!
surrounding me....
Just look what a gorgeous book arrived with the mail today......
I ordered it at Aztec-Rose (click). Thanks so much, Karen!!



Dit boek is al uitgegeven is 2008 (!!); en het is nog steeds zo leuk!
Kijk maar naar die prachtige mandjes; je ziet ze nog steeds en eerlijk gezegd...... het gaat bij mij ook behoorlijk kriebelen.. Vandaar dat ik het boek nog wel heel graag wilde hebben...
Wat een plaatje van een quilt, he??!!
Maar goed; ik weet het..... eigenlijk eerst al die andere quilts afmaken...
(Benwelblijdaterveelmeerquiltsterszijnzoalsik,dieheteigenlijknietkunnenlatenomnogietsnieuwstebeginnen..)
Zal ik toch even één proefblokje maken???  ;))


This book was published in 2008(!!); and it's still so beautiful!
Look at all those gorgeous baskets; you still see them everywhere and actually......
it's starting to get to me too.
That's why I wanted to have this book....
What a stunning quilt, heh??!!
But, I know, actually there are so many more quilts waiting to be finished...
(Gladtherearesomanymorequilterslikeme,whocan'twaittostartsomethingnew..)
Shall I start just one test block???  ;))


En dit is het ene kleine mandjesblok dat ik deze week heb gemaakt....
And this is the one little basket-block I made last week.... 

Dat komt omdat ik hier zo druk mee was:
It's because I was so busy with this:


Zo leuk om mee bezig te zijn....  So much fun to be working on.....




En nog één-derde van de quilt te gaan....  And one-third of the quilt left to go....

En weet je: ik heb een kaartje gewonnen voor de Patchwork en Quiltdagen in Rijswijk! Jeanneke (klik) had een wedstrijd uitgeschreven en met dank aan Floor (die niet kon gaan-dankje, Floor!!), kan ik nu in haar plaats! Dus misschien zie ik sommige van jullie nog zondag?!

And you know: I won a ticket for the Patchwork and Quilting Days at Rijswijk (the Netherlands) at Jeanneke's blog (click).
Hope to see some of you there on Sunday?! 

En allemaal een fijne week! To you all a great week!
Love, Ria.
;)

p.s. de mandenmakersdag wordt gehost door Phebe and Jane (klik).
p.s. the basketmakersday is hosted by Pebe and Jane (click).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...