woensdag 3 april 2013

Allemaal mandjes...... All baskets.....

om me heen......
Want moet je eens zien wat voor een prachtig boek er vandaag met de post kwam....
Had ik besteld bij Aztec-Rose (click). Heel erg bedankt, Karen!!
surrounding me....
Just look what a gorgeous book arrived with the mail today......
I ordered it at Aztec-Rose (click). Thanks so much, Karen!!



Dit boek is al uitgegeven is 2008 (!!); en het is nog steeds zo leuk!
Kijk maar naar die prachtige mandjes; je ziet ze nog steeds en eerlijk gezegd...... het gaat bij mij ook behoorlijk kriebelen.. Vandaar dat ik het boek nog wel heel graag wilde hebben...
Wat een plaatje van een quilt, he??!!
Maar goed; ik weet het..... eigenlijk eerst al die andere quilts afmaken...
(Benwelblijdaterveelmeerquiltsterszijnzoalsik,dieheteigenlijknietkunnenlatenomnogietsnieuwstebeginnen..)
Zal ik toch even één proefblokje maken???  ;))


This book was published in 2008(!!); and it's still so beautiful!
Look at all those gorgeous baskets; you still see them everywhere and actually......
it's starting to get to me too.
That's why I wanted to have this book....
What a stunning quilt, heh??!!
But, I know, actually there are so many more quilts waiting to be finished...
(Gladtherearesomanymorequilterslikeme,whocan'twaittostartsomethingnew..)
Shall I start just one test block???  ;))


En dit is het ene kleine mandjesblok dat ik deze week heb gemaakt....
And this is the one little basket-block I made last week.... 

Dat komt omdat ik hier zo druk mee was:
It's because I was so busy with this:


Zo leuk om mee bezig te zijn....  So much fun to be working on.....




En nog één-derde van de quilt te gaan....  And one-third of the quilt left to go....

En weet je: ik heb een kaartje gewonnen voor de Patchwork en Quiltdagen in Rijswijk! Jeanneke (klik) had een wedstrijd uitgeschreven en met dank aan Floor (die niet kon gaan-dankje, Floor!!), kan ik nu in haar plaats! Dus misschien zie ik sommige van jullie nog zondag?!

And you know: I won a ticket for the Patchwork and Quilting Days at Rijswijk (the Netherlands) at Jeanneke's blog (click).
Hope to see some of you there on Sunday?! 

En allemaal een fijne week! To you all a great week!
Love, Ria.
;)

p.s. de mandenmakersdag wordt gehost door Phebe and Jane (klik).
p.s. the basketmakersday is hosted by Pebe and Jane (click).

27 opmerkingen:

Berna zei

Het is een prachtig boek om inspiratie op te doen.

Sis Voorn zei

Ik blijf verliefd op die laatste quilt die je laat zien op je foto's !!!

Terray zei

Leuk hoor al die mandjes. Het boek staat bij ook hoog op het verlanglijstje.
Maarre....jij hebt dus een druk weekend voor de boeg.
Hopelijk treffen we mekaar zaterdag, of anders gezegd herkennen we mekaar. Zal wel leuk zijn!
Tot dan!

Groetjes
Tertia

Nathalie zei

Een plaatje hoor, dat tuintje van jou! En een bofferd ben je ook nog! En gelukkig heb ik helemaal nooit last van het ik- wil- nog-wat-nieuws-beginnen syndroom. Maar niet heus... Hoewel ik op het moment reuze streng ben voor mezelf!

Annelies zei

Genieten hoor van de mandjes en andere foto's !

Klaske zei

Erg hé al die mooie dingen, en maar op onze handen zitten om vooral n iet met iets nieuws te beginnen. Ik geloof dat we allemaal hetzelfde zijn,haha..
Mooi mandje hoor!Veel plezier in Rijswijk!

wilhelmina zei

Wat zijn die mandjes toch leuk. Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt om niet aan de nieuwe te beginnen.
Ik vind de quilt die je aan het doorpitten bent helemaal geweldig.
Groetjes Willie

audrey zei

That basket quilt is the one that made me buy the book too! Gotta love those beautiful baskets.:) It took me three years to finish the quilt top but it was definitely worth it!:)

Wietskes Quilts zei

Mooie foto's maar ga maar gauw een blokje maken want eerder ben je toch niet rustig.
succes!
groetjes
Wietske

Nardy zei

Wat een mooie quilt laat je zien! Parchtig boek en weer een leuk mandje erbij! Fijne dag op de beurs. Groetjes Nardy

Nardy zei

Nog een keer; ik las het berichtje van Tertia, ga je ook naar Almen?

ria vogelzang zei

Ja, ik ga ook naar Almen. Jij ook?
Heb er zo'n zin in! Eindelijk kan ik ook, heb oppas voor de hond en het is zelfs nog redelijk in de buurt....
:))
Zie ik je daar? Ik kom alleen; dochters en schoonzus waren allemaal verhinderd....

Martine zei

Wat maak je een mooie steekjes met quilten.
En het is een heerlijk boek.

Wilma Kuin zei

Prachtige andjes en foto's,..
En ja het boek is een van mijn favoriete boeken,...

Guusje, zei

Wat een mooi en lief mandje en het boek is helemaal geweldig die heb ik ook in mijn kast staan er staan zoveel mooie quilts in.

Carin Wijnand zei

Jouw week kan niet meer stuk, prachtig al je werkjes! Ik kreeg het zelfde boek voor mijn verjaardag vandaag, net zo blij als jij bent <3

Nellie zei

Wat een mooie mandjes allemaal en dat boek is wel heel mooi geniet er maar lekker van
Groetjes Nellie

Juicybear zei

Prachtig hoor waar je allemaal mee bezig bent,m dat schiet lekker op met de in the garden en ook je mandjes.
Groetjes Anneke

Kleine Vingers zei

Dat boek ziet er inderdaad prachtig uit. Dat geeft veel inspiratie. Het is heerlijk om door boeken te bladeren en te bedenken welke quilt je misschien nog wilt gaan maken...
Groetjes

Aunt 'Reen zei

Your applique' quilt is very beautiful! Those basket blocks are lovely too!

Chris zei

Nou, de titel van dat boek past wel heel erg goed bij vandaag. Brrrr, wat weer een koude wind. Maar van de in houd word je warm net zoals die applique quilt, waar je mee bezig bent. Wat een plaatje! Heel veel plezier in Rijswijk!

Daniëlle zei

Soms heeft een mens van die zetjes of duwtjes in de rug nodig he en deze blogpost is er precies zo 1!
Jouw garden ziet er zo gaaf uit met al die kleine steekjes!!! Het gaat kriebelen joh! Zal ik ..... Veel plezier een zondag! XXXD

Floor zei

Wat wordt de quilt prachtig doorgequilt!
Lijkt me ook leuk en afwisselend met al die leuke applicaties.
Dat boek... jammer dat ik niet kan zien welke patronen er nog meer in staan, maar dat wat er op de omslag staat is al erg mooi.
Er zijn ook zoveel mooie boeken, we zouden ze allemaal wel willen hebben.
Veel plezier met "mijn" kaartje in Rijswijk!
Ben blij dat je er blij mee bent, kan je lekker genieten van al dat moois, en vast weer veel lapjes kopen?
Groetjes,
Floor

Jane in Wales zei

O, je hebt die prachtige quilt bijna af! Dat boek heb ik ook, het is gewoon al een feest on in te kijken. Die mandjes zijn wel erg schattig......

Berbel Beseke zei

wat een mooie dingen laat je zien en ja de mandjes uit ´t boek zijn ook wel weer erg leuk!
Groetjes Berbel

Anita zei

Wat een prachtige quilt ben je aan het maken. Volgens mij zijn er al eerder een paar fotootjes langsgeschoten. Hoe heet deze quilt als ik vragen mag?
Mijn compliment voor de kleurkeuze.
Groetjes,
Anita

Robyn G. zei

Oh Ria, such beautiful work (always inspiring) and a gorgeous book... mmm, wonder if I 'need' one? ;)
Did you try just one test block? :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...