zaterdag 13 april 2013

Vervolg....... Follow-up....... ;))

van de foto's die ik jullie beloofde van de Patchwork en Quiltdagen in Rijswijk..... 
Het is bijna een week geleden, wat gaat de tijd toch snel.....
of the pictures of the Patchwork and Quiltdays at Rijswijk, I promised you....
There has almost a week past, time flies.....


 En prachtig zijn ze zeker die antieke quilts!
Ze zijn verzameld door en eigendom van Dorry van Beers (klik)
And gorgeous they certainly are those antique quilts!
Collected and owned by Dorry van Beers (click)


Al die mooie hexagonnetjes; ook nu nog heel actueel....
All those beautiful little hexagons; even now very up to date....


En dat frisse blauw tussen al die zoete roden....
And that fresh blue, in between of all those sweet reds.....


Een strip-ster-quilt, die me doet denken aan de strippy quilts van Bonnie Hunter (klik); super!!
And a strip-star-quilt, that reminds me of Bonnie Hunter (click); great!!


Doorkijkje....
view through......


W*O*W


;))


Een prachtige wedding-ring- en een album-quilt.
A beautiful wedding-ring- and an album-quilt.


Ook een crazy-quilt met zijden stofjes....
Even a crazy-quilt with silk fabrics....


En een crazy-poppenquiltje!
And a crazy-doll-quilt!


zucht.....zo mooi.....
sigh...... so gorgeous....


M*O*L*E*N*T*J*E*S    "Ü"
P*I*N*W*H*E*E*L*S   "Ü"


En ook een snel overzicht van de octablom-quilts; wel heel mooi allemaal, maar de batterijen van de camera waren bijna leeg. Dus dit zijn alle foto's......, sorry....
And a quick survey of the octablom-quilts; all stunning, but the batteries of my camera were almost empty. So these are all the pictures I took of them....., sorry....


psssstttt........: DH links op de foto gespot.......ssssstttttt.....  ;)
psssstttt.........: DH spotted on the left of the picture.......ssssssstttttt......  ;)


En de winnaar!!
And the winner!!



Natuurlijk blijf ik nog even tuinieren....... 
Ofcourse I keep gardening for the moment....



En de vogeltjes voeren.... :)
And feeding the birds..... :)



En de Trick or Treat-mandjes houden me ook gezelschap.
And the Trick or Treat-baskets are also holding me company.


Fijne zondag!! Have a nice Sunday!!

Love, Ria.


14 opmerkingen:

baukje zei

Prachtige foto's Ria, Ik had heel graag die antieke quilts gezien. ik heb er zelf ook een paar, ik zal ze eens showen op mijn blog!

Floor zei

Wat zijn ze schitterend die antieke quilts!!!
Eigenlijk zou je ze zo moeten kunnen maken, maar ja hoe kom je aan echte antieke stoffen?
Maar namaak "antiek" is ook al mooi.
Leuk dat je het ons even allemaal laat zien.
Dat mandje is erg schattig, zo'n leuk stofje heb je er voor gebruikt.
Groetjes en een fijne zondag (met zon!)
Floor

Anja.M zei

Wat zijn ze toch mooi die antieke quilt's.
Leuk dat we mee mogen genieten.
Quilt groetjes Anja.

At My September Cottage zei

Beautiful quilts, Dorry is very fortunate to have such a lovely collection of antique quilts. They are all amazing. You took very nice photos Ria, lovely angles and close-ups, Ann

Every Stitch zei

Thanks for all the wonderful quilt show pictures - so inspiring!Your quilting is just lovely too.
Hilda

Johanna Faber zei

Dank voor het internet zo kan ik vanuit het hoge noorden toch mee genieten van al dit moois
Fijne zondag groetjes Joke

Saskia Smit zei

Is het alweer een week geleden? Wat vliegt de tijd toch voorbij...

Gingini zei

Wow, wow, wow!! Wat een boel moois, maar dat poppenquiltje is een juweeltje! Dankjewel voor het showen!
Ook weer een mooi stukje verder met je mandjes, zo leuk! :)

Gingini zei

O! Die cotton rabbits! Zo cute! :D Geen wonder dat je er een heel stel maakte! Ik heb het patroon al. :)
Ja en die shawl is zo leuk!

Monica zei

Oh, wat gezellig om zo ook een kijkje te hebben kunnen nemen op de beurs in Rijswijk. Wat zijn de antieke quilts toch prachtig hè. Maar jouw tuintje, vogeltje en mandje mogen er ook zijn hoor. leuk!

Ritainquiltland zei

Mooi die antieke quilts. Kun je zo heerlijk bij wegdromen. Die mandjes van jou vind ik ook heel leuk, die wil ik zelf ook nog eens maken.

Diego Gonzales zei

Leuk hoor al die foto`s van die mooie quilt, kon ik even mee genieten.
Gr.Sylvia

Jane in Wales zei

Wat een feest. En je DH vond het geloof ik ook wel mooi. Wat worden je mandjes mooi, en dat schattige vogeltje!

Miny zei

Wat leuk dat je de foto,s op je blog zet, kon er zo toch een beetje van genieten.

Groeten Miny

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...