zaterdag 6 april 2013

Wat een feest...... What a feast....


Met nog een hele boel schitterende beelden in m'n hoofd en heel veel gezellige quilters te hebben ontmoet, denk ik dat ik jullie gewoon trakteer op heel veel foto's....
With a lot of beautiful pictures in my head and having met  a lot of great quilters ,
I think I just will show you a lot of pictures.......




En misschien kun je hier alvast zien waar het om ging...... goed kijken in de hoek...
And maybe you can see here what it's all about.....look carefully in the far corner....


Georganiseerd door Marijke van atelier Hartendief (klik): de Trunkshow van Ingrid (alias Supergoof) (klik)
Organised by Marijke from Atelier Hartendief (klik): the Trunkshow of Ingrid (AKA Supergoof) (click).


Heel veel prachtige quilt en hartverwarmende belevenissen.
Lot's of beautiful quilts and heartwarming experiences.

Met nog een vol hart; hier zijn ze: geniet:
So with still a full heart; here they are: enjoy:




















Het was super, dank je Ingrid en Marijke!
It was great, thank you both Ingrid and Marijke!


En voor iedereen een prachtig weekend.
Wij (DH en ik) gaan morgen ook nog een heerlijk dagje naar de Patchwork en Quiltdagen in Rijswijk!
Wow, wat een genietweekend!!!
And for you all a nice weekend.
We (DH and I) are visiting the Patchwork and Quiltdays at Rijswijk tomorrow!
Wow, what a lovely weekend!!!


Love, Ria.

p.s. ook zo leuk om medeblogsters te ontmoeten!
Het was heel gezellig: 
Tertia (klik)
Nardy en moeder (klik
en Rita (klik).
p.s. also great to meet fellow-blogger.
Look just above for their names and links.

23 opmerkingen:

Diana zei

Da's inderdaad een genietweekend! Veel plezier nog morgen.

wilma oud zei

Bofkont. Ja, ik kan zien dat je genoten hebt. En morgen weer!!!!! Veel plezier. groetjes Wilma

Chris zei

Dat was echt een feest joh! En dat ga ik volgende week zaterdag in Sneek mee maken!

Elizabeth zei

Het plezier straalt van alle gezichten af. Ik kan me voorstellen dat jullie genoten hebben!
Fijn weekend, groetjes Elizabeth

Annelies zei

Een hele mooie reportage !

Sis Voorn zei

Het is zeker een te gek weekend !
Geniet lekker...
Wij hebben het destijds ook erg leuk gehad bij de trunkshow, dus ik weet waar je het over hebt ;-)

Monica zei

Wow, wat leuk dat jij zo veel werken van Ingrid laat zien. Dat zal voldoende inspiratie geven om morgen in Rijswijk...... je weet wel hi, hi, neem je je portemonaie mee?.

Jossie zei

Wat een verwennerij. Heel veel plezier morgen!

Ritainquiltland zei

Hee Ria, ik had je naam wel eens voorbij zien komen. Maar nu ik je heb leren kennen ga ik je natuurlijk volgen. Het was een boeiende middag, vond je ook niet?
Heel veel plezier in Rijswijk!

Atelier Hartendief zei

Wat een leuke impressie van de middag Ria! Mag ik wat foto's ervan gebruiken voor mijn site, ik had het een beetje druk ;-)
Groetjes Marijke

Terry zei

Truly a Feast for thye eyes and heart. I love the soft look of the quilts. You are having a great weekend. Enjoyit all and keep sharing.

Marians Quiltblog zei

Wat een feestje vandaag hè? Ik was er ook en heb genoten.
Fijne dag morgen in Rijswijk. Ook altijd genieten.
Groet Marian

Terray zei

een dag met een gouden randje, ik zit nog helemaal na te genieten....Enne leuk je even gesproken te hebben!
groetjes Tertia

Balsemien zei

Leuk dat je zo genoten hebt! En nog een heel fijne dag in Rijswijk!

baukje zei

Dat is met recht een quiiltweekend. Ik wil ook graag VEEL fotoos van Rijswijk hoor!!!!!!

Nardy zei

Hoi Ria, wat was het geweldig hè? Erg leuk je gesproken te hebben! Heel veel plezier in Rijswijk! Hartelijke groet, Nardy

Floor zei

Leuk Ria dat ik even mee mocht naar de show van Ingrid.
Nou ja, niet in het echt natuurlijk, maar wel op je blog.
Ook even bij de anderen gekeken.
Prachtig om die quilts allemaal van zo dichtbij te zien.
Jammer dat ze er mee stopt.
Maar jij hebt het meegemaakt en bent een mooie herinnering rijker.
GRoetjes,
Floor

betty prins zei

Wat gezellig al die foto's van de show, zo geniet ik ook mee van al die mooie quilts. Hoop dat je genoten hebt van de beurs en expositie 's in Rijswijk!

At My September Cottage zei

Beautiful photos, what a wonderful weekend!

Robyn G. zei

Oh Ria, what a wonderful time!
So many gorgeous quilts, great company and I love the way you said, your heart is still full. :)
Beautiful!
Robyn xx

quilting Jeannet zei

Wat heerlijk Ria dat je zo genoten hebt!!

Atelier Hartendief zei

Hoi Ria, Je speldentheekopje staat op mijn blog en dat van Supergoof. Nog heel erg bedankt, erg lief!
Groetjes Marijke

At My September Cottage zei

Amazing beautiful photos. I can only imagine how incredible her quilts are, I love how she puts her fabrics together. Who sell the tea cup pin cushions? I would love to order one. Ann

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...