dinsdag 17 november 2009

Award! :)


Wat een leuke verrassing! Dank je, Miranda http://amerikaanseadvonturenvandefamiliesol.blogspot.com !
Wat een leuke Award!
En eigenlijk is deze Award voor jullie allemaal bedoeld, want dank zij heel veel quiltende vriendinnen ben ik besmet geraakt met dit super-leuke virus.......
What a great surprise! Thanks, Miranda http://amerikaanseadvonturenvandefamiliesol.blogspot.com ! What a nice Award!
And actually this Award is ment for all of you. because thanks to many quilting friends I got infected with this super great virus.....

3 opmerkingen:

Dorine zei

Welkom in Bloggersland
Als je eenmaal begint is het echt superverslavend hoor...................
Groetjes Dorine

katrien zei

proficiat met je award,kreeg er ook eentje van Miranda.

ria vogelzang zei

Dank je Dorine, ik vind het echt heel leuk en het is echt wel verslavend. Gelukkig ( :) ) is mijn man ziek en gebruikt hij de helft van de dag (minstens!) de computer, dan kan ik er tenminste niet de hele tijd achter zitten......

Leuk he, Katrien. Ik vind het wel erg lief van Miranda! Jij ook gefeliciteerd met je Award!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...