zondag 14 februari 2010

Hartjes, hartjes, hartjes........ Hearts, hearts, hearts....

















Vandaag is Valentijnsdag.....! Natuurlijk begonnen als iets commercieels, maar wel eens goed om over na te denken wat dat voor ieder van ons betekent.
Het is een dag die vooral over harten gaat; over liefde; liefde die ieder mens nodig heeft!!
Over echtheid, waarheid, echte liefde!

Today is Valentine's day....! Ofcourse it started as a commercial item, but it's a good thing to think about what this means for everyone of us.
It's a day about hearts; about love; love is a neccesity for each person!!
About being true, truth, real love!

















Ieder mens heeft over liefde zo z'n eigen gedachten en ideeen.
Maar over één ding zijn we het zeker eens: wij mensen (de wereld) heeft liefde nodig en als liefde de grootste plaats zou krijgen in ons hart en in het handelen van een ieder zou de wereld er anders uitzien.......

Everyone has his/her own thoughts about love. But we surely agree on one thing: we people (the world) need love and when love would get the first place in our hearts and in our actions the world would be a different place.....
















Voor mij is er Eén persoon die het ultieme voorbeeld van liefde is: Jezus Christus. Zo je het misschien kunt zeggen: mijn ultieme Valentijn! Hij houdt echt van ons; Hij houdt van jou!

For me there is One person the ultimate example of love: Jesus Christ. You might say: my ultimate Valentine! He really loves us; He really loves you!

Ik wens je een echt liefdevolle Valentijnsdag! Whishing you a real loving Valentine's day!

24 opmerkingen:

Ida zei

O Ria, wat prachtig je hartjes en je grote liefde voor Jezus, ook ik heb hem in mijn hart gesloten, Dank voor je mooie lieve woorden!

En die boeken van Lynn Austin, ik heb ze ook gelezen ze blijven boeiend mooi!

Berna zei

Mooie woorden. Ook een fijne Valentijnsdag!

Anja.M zei

Mooie harten Ria, en mooi geschreven.

margreet zei

Dat heb je heel mooi gezegd Ria! Ik ben het helemaal met je eens en wat een prachtige harten, hou je die zelf of geef je die nog weg?
Fijne dag, groetjes, Margreet

Lida zei

Wat een schattige verzameling heb je gemaakt, allemaal rode harten! Geweldig en ja de liefde is belangrijk, in mijn geboorteplaats staat een kerk waarop staat: God is liefde! Zo waar! Nog een fijne Valentijnsdag met allen die je liefhebt! Groetjes
Lida

Daniëlle zei

Niets meer aan toe te voegen! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad! Mooie avond nog!

Tineke zei

Ik ben ontroerd. Prachtig logje schreef je vandaag. Dank je!

Guusje, zei

Wat mooi verwoord zoals het is en wat een prachtig eharten heb je daar liggen. Ook nog een fijne avond.

susi zei

Hi, een vraagje ( niet over Valentijn);
Ik ben ook net met Dear Jane begonnen en ga net als jij 'de wereld" rond. Ik weet alleen de afmeting v/d sashing niet, omdat ik het engels niet goed beheers. Kun jij mij de maten doorgeven?? Bedankt, Susi

Annelies vdB zei

Wat een mooi harten Ria !

ria vogelzang zei

@allemaal: dank voor jullie lieve woorden. Het zijn allemaal "hartjes" voor me!! Laten wij maar het liefdevolle voorbeeld geven...... Hopelijk volgen er dan heel velen..!
@Susi: ik zal even zien of ik je kan mailen over de afmetingen van de DJ sashings.
Nog een heel fijne Valentijnsavond allemaal!!

Klaske zei

Mooie hartjes Ria!

Marutska zei

Prachtige hartjes!
En voor jou ook een fijne valetijnsdag (zolang ie nog duurt)!!

Groetjes
Maria

Notjustnat zei

That's really beautiful Ria. Gorgeous red hearts too. You are such sweet person. I'm glad to have met you and that we are friends - Hugs Nat

Em zei

Ria, Thank you for the love and especially for you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and ..... THANK YOU for the awesom fabric. I was like a little girl on Christmas when I saw the package. You sweetie!

Terry zei

Wonderful thoughts and beautiful hearts.
Have a loving day.
Terry

Sonnja zei

Mooie harten!
Beren groetjes,

Beertje Zonn

susi zei

Hi Ria, bedankt voor je reaktie.
Dit is mijn e-mailadres:
susanatellez841@hotmail.com
Die andere doet het niet omdat ik van provider ben verandert, dus naar jou mailen gaat ook niet.
Groetjes susi

Stofnest zei

Een mooi berichtje en hele lieve hartjes.

Liefs van Ria

Dorine zei

Wat een mooie harten en acht een fijn blogje om te lezen Dat doet een mens weer goed!!!!!
dorine

Hilde zei

Het doet deugd om zo een logje te lezen. En wat een mooie hartjes!

Cybele's patch zei

Valentijnsdag zegt me zo goed als niets, maar met jouw woorden ben ik het wel helemaal eens! En die hartjes zijn echt helemaal het einde. Zo leuk!

Hennie zei

Prachtige harten heb je gemaakt voor valentijn.
Groetjes Hennie.

christine zei

hoi Ria wat een lieve hartjes heb je gemaakt en je woorden zijn zo mooi geschreven . en zo waar!!!!!!

christine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...