donderdag 11 februari 2010

Zesde blok van Leanne's House ......! Sixth block of Leanne's House......!


















Het zesde blok van Leanne's House is af!! Wat een schattig blokje met al die stitcheries, he?! Het is zo leuk om te doen! Nu had ik woensdag eigenlijk een nieuwe les van deze quilt in Staphorst bij Quiltpalace, maar door alle sneeuw ben ik toch de weg maar niet op gegaan.... ! Ik ben nu één keer niet zo'n held met sneeuwval op de weg..... (na een heel nare ervaring.....)

The sixth block of Leanne's House is finished!! What a cute block with all those stitcheries, isn't it?! It's such fun to do! Wednesday I actually had a new lesson of this quilt at Quiltpalace, but due to the snow I didn't dare to drive...! I'm not such a daredevil with all that snow falling from the sky..... (had a very bad experience....)


Maar goed, het patroon van het zevende blok heb ik al en het achtste en laatste blok wordt me nu opgestuurd. In april hebben we de volgende en laatste les en dan hoop ik de hele top af te hebben!
Wel jammer dat ik nu de resultaten van de anderen heb gemist....... (zeg: kunnen jullie niet een blog beginnen, of allemaal samen....??? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch??)

But, I already have the pattern of the seventh block and the eight and last block is being sent to me. In April we have the next and last lesson and I hope to have the top finished than!
I would have loved to see the results of the others...... (can't you all start a blog, or start one together......??? The more, the merrier...... ?? -don't know if that's the right way to write it..? But I'm sure you know what I mean.... ;))

Have a great day!




20 opmerkingen:

Nelleke zei

hallo Ria wat ziet jou quilt er mooi uit en ik kan me voorstellen dat je hier graag aan werkt.Jammer dat je niet naar de les kon gaan want het is ook leuk om te zien wat de andere dames ervan gemaakt hebben.Pak je alle stofjes door elkaar of gebruik je een serie stoffen ze komen zo mooi uit?groetjes Nelleke

Berna zei

Het wordt echt een plaatje! Hele mooie kleuren heb je ook gebruikt.

katrien zei

Heel mooi blok.

ria vogelzang zei

@Nelleke: ik gebruik gewoon de stofjes die ik bij elkaar vind passen. In dit geval dus niet een bepaalde serie. Soms doe ik dat wel hoor, bv bij de SBS. Maar ik vind het heel leuk om zelf stoffen bij elkaar te zoeken.

Marutska zei

Je blok is heel mooi! jammer dat je door de sneeuw de les hebt moeten missen, hopelijk is dit de laatste sneeuw deze winter!
Van mij mag het in ieder geval wel voorjaar worden!

Groetjes
Maria

Guusje, zei

Hij is geweldig mooi geworden. Je gebruikt prachtige stoffen en kleuren.

Cybele's patch zei

Het is een prachtig blok geworden. Je hebt er heel mooie stofjes voor gebruikt.

ParisMaddy zei

Thanks for sharing your beautiful work. I love the pink flowered fabric and your embroidery touches. Sorry you had to miss your class because of the snow. We had a big snowfall here, too.

quilting Jeannet zei

Hij wordt prachtig Conny, en wat heb je een mooie achtergrond voor je blog....het lijkt de rouennerie wel! echt ptachtig.

groetjes, Jeannet

Joyce zei

Je Leanne wordt heel mooi!! Tis echt een superleuke quilt om te maken!!
:0))

Hennie zei

Hij wordt heel erg mooi, leuke kleuren gebruik je. Ik heb ook weer een Leanne blok in de quiltrol liggen leuk werk hé.
Groetjes Hennie.

margreet zei

Hij wordt heel mooi! Het zijn écht mijn kleuren. Ik heb helaas alleen blok 5 maar, eigenlijk vond ik de patronen te duur. Misschien komt het er nog eens van.... Fijn weekend! Groetjes, Margreet

Notjustnat zei

Ria, the quilt is gorgeous. You are really on
target with this quilt. It's not long before you
finish! Did I tell you that I started a block too?
It was too much stitches for me to get done so
I had a break for awhile. Happy Valentines weekend!
Hugs
Nat

Lida zei

Wat een gaaf blok en wat schattig al die gebroduurde bloemetjes! Zie je de quilt in zijn geheel dan is dat soms te overweldigend en vallen de details je niet zo op, maar nu is het dus voor mij lekker duidelijk! Succes met de laatste blokken, fijn weekend, groetjes
LIda

Tineke zei

Ja, dat zou me een leuk idee zijn! Jij hebt al een hele mooie voorzet gegeven Ria, het is een prachtig blok.

Hilde zei

Een quilt met zeer veel variatie en blokken die veel romantiek uitstralen. Doe maar naarstig verder, het einde komt in zicht (voor de top).

Anoniem zei

Mooi Ria!!

Enne, ik ben woensdag ook niet geweest....Twijfel ook nog over de bloemetjes die in dat vaasje moeten, weet nog niet hoe ik dat zal maken.

Denk wel steeds om een blog te beginnen, maar volgens mij zit ik dan alleen nog maar achter de PC.

Groeten, Mariëtte

ria vogelzang zei

@Mariette: ik denk ook nog over de vaas na.... Ik denk toch wel dat ik het gewoon appliceer. En inderdaad zit je met een blog wel meer achter de computer. Maar ik leer er ook heel veel van... ;)
@allemaal: een heel gezellig Valentijn-weekend!

Jantine zei

De kans op sneeuw is gelukkig veel kleiner in april en dan krijg je vast alle voorgaande blokken ook nog wel te zien!

Simone de Klerk zei

Heel erg mooi, Ria en snel gemaakt. De roze stof voor de stitchery van het grote deel vind ik erg mooi geworden. Geeft weer inspiratie. Chapeau!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...