woensdag 13 februari 2013

En het is weer mandjes-woensdag..... And it's basketwednesday again.....

En dit keer kan ik vertellen dat er zeven mandjes gemaakt zijn....
And this time I can tell you dat seven baskets were made....



Het blijft een gezellig werkje; aan het koffiequiltje met gezelschap van speldenkussen-muis en de laptop....  ;)
De mandenmakers lijst word beheerd door Phebe and Jane (klik). Dus wil je nog meer van dat moois zien, dan hop maar even over naar haar blog!
It still is a cute little work; with the coffequilt  and with the company of  pincushion-mouse and the laptop.... ;)
The basketmakerslist is hosted by Phebe and Jane (click). So if you would like to see more of those little beauties just hop over to her blog!

En zijn jullie nog van plan om de Handwerkbeurs in Zwolle te bezoeken de komende dagen?
Het lijkt erop dat er allemaal moois te zien is! (en te kopen, natuurlijk.... :) ......!) 
And do you plan on visiting the  craftsfair at Zwolle (the Netherlands) the coming days?
Looks like all kind of beautifull things will be there to see! (and to buy, ofcourse...... :) ......!)



Het was koud en somber vandaag...., wat kun je dan het beste doen??
DIT: volgens Amar....
It was cold and dreary today...., and how should one spend her day??
THIS: according to Amar.....


En blijft ook rustig doorslapen...... ondanks al het camerageklik .....
And keeps on sleeping........ in spite of all the cameraclicking ....


Kleine schone Slaapster...
Little sleeping Beauty...

Love, Ria.

17 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Hoi Ria,
Gelukkig was het hier prachtig weer, ze zon scheen en het was voor het eerst eens niet zo koud. Dus heb ik heerlijk gefietst.
Leuk weer je mandjes. Ik zou er haast zin......... Nee, nee, niet nu op dit moment. Ik heb te veel leuke werkjes liggen.
Lieve Amar, wat is het toch een schat he?
Onze katten zijn er al dagen niet uit geweest, ze hebben er geen zin in.
Liefs
Wietske

O ja voor ik het vergeet, ik ga zaterdag naar Zwolle

julieQ zei

I too am making baskets...love yours!!

Elisabeth zei

Mooie mandjes en ja ik ga morgenmiddag naar Zwolle, gij je ook?

Chris zei

Leuk, al die mandjes. Ik heb er al verschillende gezien. Dat stimuleert wel, als je een bepaalde dag afspreekt om te laten zien wat je hebt gemaakt.
Zwolle is voor mij niet naast de deur en ik kan op het ogenblik niet een hele dag weg. Jij veel plezier hoor!

Simone zei

Leuk, je mandjes! Ik mag 4 dagen naar Zwolle ;)

Phebe and Jane zei

Mooi 7 mandjes. Ik ben nog nooit op de handwerkbeurs geweest. Misschien toch eens doen.
Groetjes,
Marian

Floor zei

Je hebt er weer leuke mandjes bij!
Vraag me af hoe je die hengseltjes zo mooi rond op de stof krijgt.
Op welke manier doe jij dat?
Als ik Amar's koppie zo op die foto zie, krijg ik weer heimwee naar mijn eigen airedale....
Groetjes,
Floor

Klaske zei

Leuke mandjes Ria!! Zoals het nu staat ga ik zaterdag naar Zwolle, ga jij ook?
Fijne avond

Guusje, zei

Wat een lieve schone slaapster en wat een mooie mandjes.

Terry zei

The baskets are beautiful. So glad you seem to have found your stitching self. Hooray

.Antje zei

Mooie mandjes weer. ik ga niet naar Zwolle. Leuke foto's van Amar.
Het lukt mij nooit om Diezel goed op de foto te zetten. Hij merkt het altijd, en voor ik een foto kan maken is hij weg of zit met de neus aan de camera. Zal het eerdaags nog eens weer proberen.
Veel plezier in Zwolle.
Groetjes, Antje

MarianneG zei

Mooie mandjes, Ria! En nee, ik ga ook niet naar Zwolle... Was er nog nooit, dus misschien volgend jaar;)
Ik heb me pas sinds kort aangemeld bij de 'mandenmaaksters' op het blog van Marian(Phebe and Jane). Geweldig hoe Amar ligt te snurken op de bank!
Groetjes,
Marianne

Carin Wijnand zei

Ze zijn leuk je mandjes! En een goede productie :)

Ik probeer vrijdag naar de beurs te gaan, hopelijk niet veel sneeuw en ijzel.
gr. Carin

Jossie zei

Je hebt er weer een stapeltje leuke mandjes bij.
Hier was het de hele dag stralend weer maar wel koud. Lekker om even een frisse neus te halen en dan weer gezellig aan de slag met lapjes.

Nat Palaskas zei

Cute little Amar! Love your basket blocks - xoxo

Roos zei

Mooie mandjes Ria.
Ik sla dit jaar over, de laatste weken waren hier zo druk dat ik smacht naar een weekendje niks doen(behalve lekker quilten dan)
Groetjes Roos

Balsemien zei

Hoi Ria, ik las dat je ook op de beurs was en dat je had geholpen. Stond je bij iemand in de stand?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...