zaterdag 9 februari 2013

Even snel.... Just quick...

want ik was helemaal verbaasd toen ik zag hoeveel ik deze maand (9 dagen oud, he?!) al had gemaakt aan kleine blokjes voor de Block a Day (BAD) Challenge.....  :))
because I was totally surprised when I saw the amount of little blocks I already made this month (only 9 days old, huh?!) for the Block a Day (BAD) Challenge..... :))



Al 24!!! Dit is een echte stimulans!!
En ik moet echt zeggen dat het kleine dienblaadje perfect werkt...
Elke keer als ik er bij in de buurt zit, moet ik even een naaldendraad en blokje in m'n vingers.....
Already 24!!!! This is a great kick!!! 
The little tray on the table works perfectly..... 
I just have to take a needle, thread and little block when I sit next to it...... 

               Geniet van je dag!!             Enjoy your day!!

                             Love, Ria.

p.s. als je meer wilt weten over de BAD CHallenge, klikdan maar even op de Block a Day-button aan de rechterkant van mijn blog; het brengt je dan naar Robyn's.
p.s. if you want to know more about the BAD Challenge, please click on the Block a Day-button on the right of my blog; it will take you to Robyn's

27 opmerkingen:

Manuela zei

All the diffrent blocks are wonderful.

Have a nice weekend, Manuela.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Dat is een hele mooie oogst voor 9 dagen. Toch stimuleert zo'n challenge je om wat extra's te doen. En als het dan nog zo makkelijk onder handbereik staat.
Groeten, Joke

conny's quilts zei

Wat een leuke blokjes heb je gemaakt. Fijn dat het bloggen je zo stimuleert!

Wietskes Quilts zei

Knap en wat een mooie kleuren! Geweldig
groetjes
Wietske

Elisabeth zei

Dit lijkt zeker te werken...toch heb ik altijd één favoriet project dat de rest dan weer maar de achtergrond drukt.

Grit zei

Ria, your blocks are so wonderful.

Liebe Grüße Grit

Saskia Smit zei

Dat zijn weer mooie blokjes.

Chris zei

Dat zijn er al een heleboel. Echt leuk.

Rina zei

Niet alleen supersnel, maar nog mooi ook.

quiltlodge gerda zei

Heerlijk hè die kleine werkjes voor verloren minuutjes. En inderdaad, dit is bepaald geen gek resultaat voor slechts negen dagen. Ze zien er heel gezellig uit.

Marga (MarPie) zei

Tjeetje, zal ik dan ook maar zo'n dienblad neer zetten!!!
Jij gaat echt met een sneltreinvaart.
Is wel heel motiverend geloof ik.

Groetjes,
Marga♥

Floor zei

Goed idee om alles zo bij de hand neer te zetten. Alleen zou ik dat dan steeds zien en andere werkzaamheden neerleggen om snel verder te gaan.
Want aan een blokje werken is toch leuker dan alle andere dingen (vooral de plichten).
Maar je heb zo lekker veel gedaan.
Leuk toch!
Groetjes,
Floor

Daniëlle zei

Ziet er niks slecht uit voor een BAD challenge hoor hihi!!! Was alles maar zo BAD!!! De dames staartwuiven terug naar Amar!!! XXXD veel plezier met het blokje morgen!!

Klaske zei

Wat ga je goed, Ria!!

.Antje zei

Wat een mooie sterren, bloemetjes en mandjes.
Ik heb me ook aangemeld, is wel een beetje een stok achter de deur.
En ook hier staat een dienblad met lapjes te wachten tot er af en toe een blokje wordt gemaakt.
Groetjes, Antje

Terry zei

The bad challenge is really getting you going so nice to see all your small steps and the happy posts too Woo Hoo!

Astrid zei

All the blocks are lovely. Have a wonderful Sunday!

Guusje, zei

Wat laat je veel mooie sterretjes, bloemen en mandjes zien. En wat heb je er al veel gemaakt.

Hilde zei

Wat een tempo...met een mooi resultaat!

Marjo B-W zei

Ziet er leuk uit Ria! Werkt erg prettig, die kleine blokjes...
Groetjes, Marjo B-W

Sydney zei

can you tell me what size the star-hexagons are and wht size each diamond is? I just love them!!
I am from NY in the USA and just recently found your blog! What an inspiation you are to the world!

Jane in Wales zei

Fantastisch ziet dat er uit, zoveel blokjes. Heel mooi!

Balsemien zei

Leuk en inderdaad een enorme stimulans zo...

Nat Palaskas zei

I love love your block a day challenge. I love your basket blocks of course. I'm tempt to start that quilt. I have perfect fabric for them. Tell me how many inches is the block? Have a great day my friend - Hugs
Nat

Robyn G. zei

Wooohoo!! You go girl :D

Johanna Faber zei

Wouw wat een productie! stuur me even wat energie!
Schitterend
Fijne maandag gr joke

Jossie zei

Leuke blokjes en al een flinke oogst.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...