woensdag 6 februari 2013

Van kleine mandjes en veel plezier........ About little baskets and a lot of fun....

Vandaag is woensdag-mandenmakersdag.....
Phebe and Jane (klik) is met dit fantastische idee begonnen en zij heeft ook een lijst van mandenmakers. Dus als je graag de andere "verslaafden" wilt bezoeken is een visite aan haar bog de manier!
Today is wednesday-basketmakersday......
Phebe and Jane (click) started this great idea and she also has a list of basketmakers on her blog. So if you want to visit the other "addicts" just pay her blog a visit.  :)

Deze week heb ik er vijf gemaakt. Misschien even niet zoveel, maar voor mij zijn ze ook onderdeel van de BAD Challenge.... (leuke afkorting voor: Block a Day.... ;) .....).
Die wordt gehost door Robyn (klik) en zij heeft ook een lijst van BAD-deelnemers op haar blog. LOL!!
En zo heb ik ondertussen ook steretjes en hexagonnetjes zitten maken.....
This week I made five baskets. Maybe not so much, but for me it is also part of the BAD Challenge.... (short for: Block a Day..... ;) .... kind a cute....).
It's hosted by Robyn (click) and she has a list of BAD-participants on her blog.  LOL!!
And that's why I also made little diamond stars and hexagons....

En ik ben begonnen met het quilten van deze schoonheid:
And I started quilting this beauty....


Wat wordt het mooi, he?! Ik heb een wollen tussenvulling gebruikt, gekocht bij Quiltpalace (klik).
Het merk weet ik zo even niet; kom ik nog wel op terug. Maar het is heerlijk om te doen; ik was altijd een echt Hobbs 20/80 fan, maar dit is echt SUPER!!
This looks so gorgeous, doesn't it?! I have used a woolen inbetween, bought by Quiltpalace (click).
I forgot the brand; will come back to that. But it works so great; normally I am a huge fan of Hobbs 20/80, but this is SUPERBE!!

Nog even een paar close-upjes:
Just a few close-ups:


Hier even je hoofd naar links bewegen, aub.... programma wou 'm niet draaien..... :(
Just move your head a little to the left here, please...... the program wouldn't turn it.... :(


Schattige paddestoeltje en prei..... 
Lovely mushrooms and leek....


En hongerige vogeltjes pikkend naar het voer.....
And hungry little birds picking their food......

Oké, en nu nog even spelen met Amar en haar bal.... wordt het wachten alsnog beloond!
Oké,  and now Amar needs a little playing with her ball...... her waiting gets rewarded!


Love, Ria.

23 opmerkingen:

Lida zei

Beeldschoon, de quilt, de mandjes en Amar! Groetjes
Lida

Nadine zei

Halloooooo, schatje ;>)

Here's another basket maker, telling you that your baskets are just gorgeous... and your quilt is a heirloom!

XOXOXOXOXO ;>)
NADINE

Rina zei

Wat een mooie quilt ben je aan het quilten. Ik kan het ontwerp niet zo goed zien, maar de kleuren en de delen die ik wel kan zien, spreken mij erg aan.. Je mandjes zien er ook erg leuk uit.

Saskia Smit zei

Mandjes zijn niet mijn ding, je quilt is absoluut prachtig!

Marga (MarPie) zei

Wol doet het ook erg goed met machinaal doorquilten. Heb ik gedaan met de vierkantjes van Tine laatst.
Leuke mandjes en je quilt is natuurlijk super.

Groetjes,
Marga♥

Wilma Kuin zei

Prachtige mandjes en je quiltwerk super!!!

Suuske zei

Wat een PRACHTIGE quilt laat je daar zien. Ach, die paddestoeltjes en slakjes en vogeltjes, té leuk! Wat een feest moet dat geweest zijn om te maken.

En haha, die Amar, ook zo dol op spelen met een balletje! Jules ook, als hij de kans krijgt pakt hij het balletje uit de gang en komt dan heel blij en uitdagend voor je staan, zo grappig.

Fijne avond!

Groetjes, Suzanne

Balsemien zei

O Ria, die paddestoeltjes en kipjes hebben mijn hart gestolen, evenals natuurlijk jullie lieve Amar!
Fijne avond!

Hennie zei

Mooie mandjes en wat heb je een prachtige quilt onderhanden ! ! !

Groetjes Hennie.

Wietskes Quilts zei

Wat ben je met een mooie quilt bezig. Prachtige kleuren hoor.
Groetjes
Wietske

Elisabeth zei

Mooie mandjes en wat word de quilt mooi!

Klaske zei

Wat mooi allemaal, wat hebben we toch een heerlijke verslaving hé?! ;-))

Annemieke zei

Je quiltwerk ziet er super uit. Wol werkt fijn he? Ik heb net ook 2 meter gekocht voor een hexagontop die moet gequilt. Ik hoop hem deze week te dubbelen. Het patrron van je quilt is ook erg leuk.
En je hond: knuffelig lief daar op de bank.
Groetjes
Annemieke

Astrid zei

Love your baskets! What a gorgeous quilt you are working on! So much work you have put into that quilt, it looks so fun hand quilting it.

Kleine Vingers zei

Wauw wat een leuke dingen, mooie sterren, schattige mandjes en nog een hele mooie quilt die je aan het quilten bent...
Groeten
kleinevingerstussenstofjes.blogspot.com

Guusje, zei

Je quilt wordt prachtig wat heb je mooie steekjes gemaakt. Je mandjes zijn ook al zo mooi geworden.

Floor zei

O, is Amar een meisje? Dacht steeds dat het een jongensnaam was.
Maar het is een liefie met haar bal.
Je quilt wordt prachtig, je maakt mooie kleine steekjes.
Altijd zo leuk als je het ziet vorderen en groeien tot een echte quilt.
Dan moeten de mandjes maar even wachten.
Groetjes,
Floor

Jane in Wales zei

Lieve mandjes, en wat een prachtige quilt ben je aan het doorquilten! Wol is inderdaad heerlijk, net of je naald door de boter glijdt. Mooi wordt het!

My personal craft shop zei

Mooie mandjes zijn er weer bij gekomen. En de quilt die je aan het quilten bent is prachtig.
Groetjes, Tineke

wilma oud zei

Ria wat is die quilt mooi die je aan het doorpitten bent. Daar ben ik helemaal verliefd op. de rest is ook mooi, maar deze quilt.........amaaaaaai. Groetjes Wilma

Litamora's Quilt & Design zei

Love your quilt! It's looking so great!

Lupineke zei

En deze dan... oh, ik word meteen helemaal verliefd ;)! Heb nog nooit van een wollen tussenvulling gehoord, maar het lijkt me heerlijk! Dank voor de tip!!

Gert zei

Wat wordt je quilt super zeg, vooral nu je aan het quilten toe bent. Het voegt altijd zoveel toe, vind ik. Mooi hoor!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...