zondag 16 juni 2013

Kijk toch eens......... Just look........


is het geen schatje!!
Het eerste mandje van de Sweet William BOM; 
isn't it a cutie!!
The first basket of the Sweet William BOM;


Het is zo heerlijk om te doen, al die verschillende technieken:
patchen; appliqueren en borduren.....   ;)
It's a treat to work with al those different techniques at once;
patching, applique and embroider.......   ;)



De bloemetjes.....  lief hè?
The little flowers......  so sweet, huh?


En een beetje dichterbij....
 And a bit more closer......


Ik heb wel even malletjes gemaakt voor alle te patchen stukjes;
 zelfs voor de grote driehoek waar de applicatie opkomt.
Dat werkt voor mij toch beter, dan zomaar die hoek snijden als ie af is...
brrrrr, moet er niet aan denken dat je verkeerd uitkomt....!!!
I did make templates for the different pieces;
even of the big triangle that is ment for applique.
It works better this way for me, then just cutting that corner when it's finished....
brrrr.... can't think of cutting that wrong......!!!!

Ik begin meteen aan de tweede!!!
I'm starting on the second one right away!!!

Love, Ria.


17 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Mooi Ria, heel erg mooi. Knap dat je nu al een mandje af hebt.
Veel succes met de volgende!!!
groetjes
Wietske

Saskia Smit zei

Je hebt gelijk. Het is een schatje. Ben benieuwd naar nr 2.

Annelies zei

Erg leuk en mooi gedaan !

Grit zei

Yes Ria, this is so cute.
Wonderful.
Greetings Grit

Floor zei

Het is een schatje dat mandje.
Ook leuk al die verschillende technieken.
Weet niet hoeveel blokken je per maand krijgt, maar soms wel jammer dat je dan moet wachten eer je verder kan.
Maar je hebt vast nog wel andere projecten te doen.
Groetjes,
Floor

Heleni zei

Oh wat leuk Ria. Wat een heerlijk werk he.

Supergoof zei

Ja, dat heb ik ook gedaan, malletjes maken, werkt perfect!
Wat een GAAF mandje!!!
:o)

Annemieke zei

Dat ziet er erg leuk uit. Het lijkt me een leuk project om te doen en die gele ruit ertussen vind ik super leuk bedacht vind je niet?
Ik was er een beetje te laat voor, maar gelukkig heb ik ook nog andere dingen liggen;)
Groetjes
Annemieke

Balsemien zei

O Ria wat een mooi mandje is het geworden zeg! Da's nog es een leuke start!

Terry zei

It's lovely I had a look at Dory's after your last post and knew it was so you. I can just imagine you smiling as you sew. Also I'm in love with the teacup pin cushion.

Ineke Hulzebos zei

Wat is Sweet William toch een mooie BOM.
Het blokje is prachtig geworden!
Groetjes, Ineke

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Just lovely Ria...looking forward to seeing more!

Guusje, zei

Wat een mooi mandje. Lijkt me een leuke quilt om aan te werken.

Jane in Wales zei

Heel erg mooi, en wat vlug!

Ritainquiltland zei

Dat heb je keurig gedaan. Het is een heel leuk blok geworden. Ik ben benieuwd naar no. 2.

Carin zei

Super mooi mandje !!

jolanda zei

Wat enig die rode bloempjes!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...