vrijdag 28 juni 2013

Nieuwe Uitdaging....... New Challenge.........

En echt één met een Hoofdletter U.....!!!
De nieuwe BOM (\Block Of the Month) van Esther Aliu (klik).
Het is een plaatje!!!!!!
En ik, lapjesliefhebber-als-ik-ben, moest daar natuurlijk een nieuwe achtergrondstof en alvast wat leuke stofjes voor hebben als toonzetter voor die Schoonheid......
Bedankt voor de hulp en de thee, Gerda!  ;)       (klik)


And one with a capital C.....!!!
It's just gorgeous!!!!!
And, as-a-true-fabriclover, had to buy a new backgroundfabric and some lovely colour-fabric  to set the trend for my new Beauty.....
Thanks for the help and the tea, Gerda!!   ;)    (click)


En ik was de afgelopen dagen ook nog heerlijk afgeleid door deze mooie blokjes..
Het zijn er nu totaal 23.
And I also was totally distracted these past days by these little blocks..
There are 23 now.


Leuk, he?!!
Cute, heh?!!

Geniet van je naaitijd!!
Enjoy your sewing time!!

Love, Ria.


18 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Wow Ria toch, daar kan ik niet tegen op, wat een prachtige blokjes heb je gemaakt en je nieuwe lapjes zijn schitterend. Nu wacht ik op het beginnetje van je nieuwe Uitdaging.
Succes en geniet van je weekend!
Groetjes, Ineke

Quiltprinses zei

Het was weer reuze gezellig Ria!!
Ik volg graag wat je van je mooie lapjes gaat maken.
(ik ben jaloers op die mooie pineapples!! Wauw!!)
Groeten,
Gerda

Martine zei

Je pineapples zijn super en ik ben geweldig nieuwsgierig hoe de BOM gaat worden. Kom heel vaak kijken.

Floor zei

Ziet er erg mooi uit die nieuwe BOM.
Maar die quilt daaronder in dat oude boek, heeft dat nou als voorbeeld gediend?
Heb niet alle tekst gelezen, maar ik herken die oude quilt niet in die BOM.
Maar misschien heeft het niets met elkaar te maken.
Maar het wordt een prachtig kleurrijk geheel, dat is zeker.
Leuk om aan iets nieuws te beginnen.
GRoetjes,
Floor

Annelein zei

Leuk...leuk...leuk...
Hier nog iemand die helemaal weg is van deze BOM. Al dagen in spannen voor de lancering...

'k Heb al even gekeken voor het middenstuk. Voor de kompas en ring heb ik nog wel stofjes liggen. Alleen een mooi achtergrondstofje ontbreekt...

Veel plezier met het maken...

Saskia Smit zei

Nu heb ik me alle dagen kunnen bedwingen om niet te klikken op alle BOMmeldingen, maar je maakt me wel nieuwsgierig met deze combinatie mooie lapjes.

Wietskes Quilts zei

Leuk????
Fantastisch, maar vooral wat ke laat zien. helemaal mooi!
Veel plezier met de voorbereiding want dat is vaak net zo leuk als het doen zelf.
groetjes
Wietske

Wietskes Quilts zei

Ohhh sorry hoor, zie ik het nu pas dat je de stofjes bij Gerda hebt gekocht. ben ook nog een beetje in de ban van haar winkel!!!!
leuk daar hoor, zo lekker fleurig.
je zult zeker goed geslaagd zijn, dat kan niet anders......
groetjes
Wietske

annemieke zei

Prachtig je pine-apple blokjes, ben benieuwd als het een affo is hoe het er uit gaat zien....

Marguerite zei

Ik googled op SBS quilt en kwam zo bij jou terecht. Wat een hoop moois.
Even een vraagje. Bij jou SBS heb je gewoon van 1 serie allemaal fatquarters gekocht? Ik graai zelf uit mijn eigen, nog hele kleine, voorraad. Maar zo in één kleurstijl vind ik helemaal te gek. Misschien voor de volgende keer. Hahaha...
Alhoewel nog een keer dezelfde maken kan eigenlijk niet er is veelste veel leuks/moois.
Groetjes Marguerite
Ga je volgen hoor
Marguerite

annemieke zei

Heb een vraagje, hoe kun je het patroon downloden van Esthet Alu..
Ben al lid geworden van yahoo...
Hoop dat jij me verder kunt helpen...

Groet Annemieke.

Guusje, zei

O wat een mooie stoffen heb je gekocht. Ik heb het eerste deel ook net uitgeprint en ga straks kiezen wat ik ga doen en snel beginnen.

Hennie zei

Ja die nieuwe BOM van Esther is een plaatje, maar ik maak eerst de bedquilt van haar af.
Wat een leuke manier om je restjes weg te werken, je pine-apple's zien er prachtig uit.

Fijn weekend Hennie.

Ineke M zei

wat leuk om te zien dat je ook meedoet aan de quilt van Esther Aliu

ben een beetje blogs aan het kijken en in een keer zag ik stofjes waarvan ik dacht he....die heb ik al eens gezien, prachtige kleuren heb je bij elkaar gekozen
groet Ineke

Annemieke zei

Die blokken zijn erg mooi!
Leuk dat je ook aan de love entwined begint. Ik vind hem erg mooi maar twijfel nog een beetje aan de stofkeuze. LAsig.
Groetjes
Annemieke

Marga (MarPie) zei

Mooi je blokjes en heel veel plezier met je nieuwe BOM.
Aan de stofjes kan het niet lukken dat het geen succes word ;o)

Groetjes,
Marga♥

Jane in Wales zei

Leuke stofjes heb je voor dit spannende avontuur! Heel veel plezier!

Chris zei

Enig, die blokjes. En wat een mooie BOM!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...