donderdag 13 juni 2013

Oeps, woensdag vergeten..... Oops, forgot wednesday.........

om mijn mandjes te laten zien.....
Sorry, was er denk ik niet helemaal met mijn hoofd bij...
Dus alsnog hier even mijn kleine schatjes,, 
(drie inch in het vierkant....)
(dat is ongeveer 7,5 cm in het vierkant...)
to show you my baskets.....
Sorry, was elswhere with my head, I quess..
So here they are a bit late..
(they are 3 inch square...)
(that's approximately 7,5 cm square..)


En dit is mijn "werk"-dienblaadje..... ;)
Het werkt nog steeds heel goed, zo'n blaadje met "lekkers"onder je neus; elke dag...
And this is my "work"-tray...... ;)
It's still a very good working arrangement, such lovely goodies in plain sight, every day...

En zo groot is mijn lap ondertussen.
Ik ben de hoek al voorbij!
En misschien kan het dan nog wel eens snel gaan....
Alhoewel....
Er natuurlijk heel veel mooie dingen te doen zijn..... 



This is the size of my top now.
I've passed the corner!
And maybe it can go very fast then...
Although....
 there are so many more beautiful things to do....


Natuurlijk moeten er nog wel randen aan....
Misschien een bruine tussenrand en een mooie donkerrode bloemetjesrand?
Ofcourse I have to attache borders....
Maybe a brown inner border and a nice darkred flowery last border?


En zie eens wie er zich helemaal niet druk maakt, maar het beste plekje heeft opgezocht.........
lieve Amar.....
Just look who doesn't make a fuss about anything, but went for the best spot......
darling Amar......

Love, Ria.

Image
(foto van Dorry's blog; met dank voor het lenen!)

P.S.  En waarom ik nu niet helemaal er zo bij was, he.......:
Want Dorry (van Quilt it & Dotty - klik) begint vandaag met haar Sweet William BOM!
En ik ben zo super nieuwsgierig!
Jullie snappen dus dat ik me heb aangemeld voor dit JUWEELTJE..... ;0) 
Wachten op de postbode, morgen....
(hoop maar dat ik vannacht er  niet over droom....)
P.S. And where I was with my head, heh....:
Dorry (from Quilt it & Dotty - click) starts today with her Sweet William BOM!
And I am SO curious!
You quessed I signe up for this BOM...... ;0)
Waiting for the Mailman, tomorrow.....
(hope I don't have any nightmares about it.....)


22 opmerkingen:

Terry zei

The baskets are really growing quickly. I like the suggested colours for borders. Going over to Dory's now.

Carin Wijnand zei

Wat mooi! En wat heb je hard gewerkt. Ja die "aardige Willem" dat is me er eentje, veel plezier met de eerste blokken :)

Martine zei

Je mandjes schieten al op. Mooie kleurtjes.

Aunt 'Reen zei

I love all those beautiful little baskets! And Amar is just darling!

Wietskes Quilts zei

Veel plezier met je nieuwe uitdaging, maar je mandjes zijn ook ontzettend mooi.
groetjes
Wietske

Rina zei

Wat heb je al veel mandjes gemaakt! Het wordt zo al een erg mooie top. Ik geniet van je werk.

Monica zei

Oh, wat worden jouw mandjes mooi, en je bent al lekker ver. Ben benieuwd naar de nieuwe BOM

Nat Palaskas zei

Your basket blocks are coming along lovely. I also love the BOM basket blocks too. You will enjoy that very much also - Love Nat

Margreet zei

Heel begrijpelijk dat je mandjesdag vergeten was......die nieuwe BOM is wel heel leuk ! Je mandjesquilt wordt schitterend, ik bewonder je doorzettingsvermogen. Fijn weekend!

Jantine zei

Je mandjes worden prachtig! En dan nog meer mandjes onderweg... wat een rijkdom!

Floor zei

Wat is je mandjesquilt toch schitterend!!!
Met randen er omheen is het straks echt een juweeltje.
En, het eind is nu in zicht.
En Amar.... die ligt te dromen van deze quilt, want als hij af is, dan kan hij toch wel op de bank, speciaal voor hem?
En die bom waar je mee gaat starten is ook een plaatje, hij was niet voor niets zo supersnel uitverkocht.
Geniet er maar van, want je gaat vast direct beginnen als de post geweest is.
GRoetjes,
Floor

Quiltprinses zei

Je bent er maar weer druk mee!
Ik vraag me altijd weer af wat voor quilt jij op de achtergrond van je blog hebt. Die mooie bloemenquilt. Nu zie ik hem op een foto staan.
En dan Amar, die heeft een goed leven!

Groeten,

Gerda

jolanda zei

Wauwwwww... wat ben je al vér!!! Ziet er prachtig uit zeg!

Ritainquiltland zei

Oooooh! Wat wordt dat mooi. Het schiet al lekker op.
En die Sweet William is ook al zo leuk. Er komen weer veel te veel leuke dingen voorbij.

klara zei

Hallo Ria, blijkt dat ik jouw blog ook al volg, de sweet William is ook een prachtige quilt, ik heb er even aan getwijfeld om er ook aan mee te doen, maar toen ik eindelijk tot een besluit kwam was hij al vol, nou ja werk genoeg

Nadine zei

Helloooo from Spain, my friend ! ;0)
WOW. WOW. you've done such a BIG job on your baskets!
This is fabulous.
And guess what ? I ordered the complete Sweet William quilt pattern, directly from Australia, and my daughter tells me it's already arrived in my mailbox in Belgium. yippee!
I also found a gorgeous, sunny, plaid yellow fabric, here in Spain, and I just can't wait to start working on that project.
AGAIN, we're on the same "quilt trip", you and me. Isn't that funny ? ;0)

smiles and XOXOXOXOXO
NADINE

Sis Voorn zei

Ik zou maar het kussentje onder Amar wegpikken en lekker bij de brievenbus gaan liggen... dan kan er niets gemist worden ;-)

Astrid zei

Love your baskets! I think Amar gets tired of your quilting - lol. So cute!

Judith zei

wat een prachtige grote lap worden je mandjes, heel leuk!
ik denk dat we de Sweet WIlliam bij velen voorbij zullen zien komen, het is ook een pracht :0)

Saskia Smit zei

Wat ben je al ver met je mandjes. Veel plezier bij je nieuwe project.

Sylvia zei

Goh Ria, wat een groot stuk heb je al van de mandjes, mooi hoor. Druk, druk, druk zie ik wel, succes, groetjes Sylvia.

Lucy zei

Dag Ria, wat een prachtige mandjes quilt wordt dit!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...