zaterdag 8 juni 2013

Niet dat er........ It's not so that.......

niets te melden valt.......
Er gebeurt gewoon van alles en dan schiet bloggen er even bij in......; sorry....!
there is nothing to tell you......
But there is just so much going on that blogging slipped to the side....; sorry!


Eigenlijk doe ik juist heel veel op quiltgebied.
De klosjes quilten;
twee soorten mandjes maken;
sterretjes "schieten".......  ;)
EN: heel erg leuke, kleine ananas-blokjes maken!
Lief, he?!


Actually I'm quite active in the quilting area.....
Quilting the "klosjes";
making two kinds of baskets;
"shooting" stars......  ;)
AND: making cute little pine-apple blocks!
Aren't they great?!


En dan heb je ineens een heel gezellige rommel op de tafel!
Een berg die bijna groter is dan dat lieve kleine naaimachientje....  :)
And then it happens there is an enormous pile on the table!
A pile that's almost bigger than that gorgeous little sewing machine.....  ;)

Geniet van julie weekend! De zon schijnt heerlijk!!!! (eindelijk....)
Enjoy  your weekend! The sun is shining!!!! (finally.....)

Love, Ria.

26 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

Geweldig Ria, hoe groot zijn die ananasblokjes dan wel niet? En doe je het op een ondergrondje? Mooi hoor.

Ria van Kasteel zei

Hele mooie ananasblokjes, lekker veel restjes opmaken.

Groetjes van Ria ;0))

Ольга Т. zei

Рабочий беспорядок и получаются очень красивые блоки. Яркие.

Gonny zei

En weer ontstaat er een hele gezellige, fleurige quilt uit jouw handen!!!

Terry zei

The pineapple blocks are wonderful.
Your sewing table looks a lot like mine and wonderful to be able to use the scraps. So many memories.

Astrid zei

Love your pineapple blocks! I can't really see my sewing table right now... :)
Have a wonderful Sunday!

Leka Akel zei

Результат труда великолепен!!!

quiltlodge gerda zei

Wat een waanzinnig vrolijke ananasjes!

baukje zei

Prachtig die ananasjes;....

Annelies zei

Erg mooie blokken !

Martine zei

Wat ben je weer voor leuks en fleurigs aan het maken. Paperpiecing?

Supergoof zei

Keiveel LEUKS te melden!
;o)
Geniet ze!
:o)

Ritainquiltland zei

Wat een leuke blokjes en wat een leuke kleurtjes!

Anita - Vlijtige Handjes zei

Oh wat een leuke ananasjes :) Je zou er haast een machientje voor kopen.
Groetjes Anita

Manuela zei

Hallo Ria,

deine Pine Apple Blocks sind wunderschön.

Liebe Grüße
Manuela

Floor zei

Wat ben je lekker druk met van alles.
Leuk toch, en alles zo mooi en fleurig.
Je hebt nog een hele berg lapjes, dus je kan nog even voort.
Zag bij de verschillende reacties een paar staan in het Russisch???
Kan je dat lezen dan?
Gisteren hadden we wel zon, maar vandaag nog niet gezien, jammer.
Maar ik kom de tijd wel door met mijn quiltwerkjes.
Groetjes,
Floor

Chris zei

Ik vind dit een heerlijke rommel! Mag van mij hoor. Enig, die ananas blokjes!!

Ineke Hulzebos zei

Oh oh oh wat zijn die ananas blokjes mooi!!! Geweldig!

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en wat een geweldig idee.

Sis Voorn zei

Dat kleine naaimachientje prikt mij in de ogen ;-)
Terwijl ik alles op de hand doe, maar ik vind hem zooooo mooooi !

Saskia Smit zei

Die ananasjes zijn leuk! Zucht. Weeeer een item toegevoegd aan de todolijst.

Sylvia zei

Héél mooi en vrolijk je ananas blokken, hoor!
Ik moet nog weer even op gang komen met quilten.
Groetjes Sylvia

Nat Palaskas zei

You are always busy Ria. I love love those pineapple blocks. How adorable! And this gorgeous Featherweight! I'm using mine too - don't forget to give it a drink (often) Love Nat

Suuske zei

Wat een leuke kleurrijke ananasblokjes! Ik heb het blok ook in mijn samplerquilt zitten maar dan heel zoet in rose en wit.

Groetjes, Suzanne

Elni zei

Hoi Ria,

Dat wordt een fris en 'fruitige'quilt!! hihi. Ik heb er 24 af, nog 200 te gaan..... (Als ik hem net zo groot maak als het origineel).
Ik zit wel in het fruit de laatste tijd: Annanasjes, appel klokhuisjes.... Allemaal even leuk!

Doeiii Elni

Marga (MarPie) zei

ja hoe groot zijn de blokjes en hoeveel ga je er maken?
Ze zien er dan ook wel heel erg leuk uit.

Groetjes,
Marga♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...