vrijdag 12 maart 2010

Bijna klaar......... Almost done.......

Dit is een quilt die ik samen met mijn SIL maak. Voor wie hij bestemd is kan ik nog niet verklappen, stel je voor dat die toevallig mijn blog bezoekt........ 8/ ....
Hij is al heel ver gevorderd, he?! Zo leuk om zoiets samen te doen!
Ik wou hem zo graag aan jullie laten zien, maar meer dan dit is (denk ik..) nog even niet verstandig.
Er volgt echt binnenkort meer......














This is a quilt I make with my SIL. i can't tell you who the lucky receiver is just yet.... Imagine if this person is to visit my blog........... 8/ .....
The top is almost done! It's great working on this together!
I really wanted to show you more, but it just has to wait. But soon there will be more!!

Whishing you all a very beautiful, sunny day!!
Wens jullie allemaal een hele mooie, zonnige dag!!

30 opmerkingen:

Ann's blog zei

Hello dear Ria, this is a very beautiful quilt, lots of gorgeous fabrics. The recipient is a very, very lucky lady. How kind of you to make such a special gift. I can't wait to see more...Ann, Australia.

Notjustnat zei

Hi Ria, I love it and I will keep your secret! It's a real nice quilt with all the colours I like. Lucky recipient. Yes, it's fun working with someone else. I enjoy working on my rail fence quilt knowing that you are working on one too -
Hugs
Nat

Klaske zei

Wauw zo te zien word hij schitterend!!

Simone de Klerk zei

Wat mooi! En zo veel verschillende stofjes. Mooi ook met die afbeeldingen in de sterren.
Hier heeft het vannacht weer gesneeuwd, dus even geen zon.
Voor jou ook een fijn weekeinde!

Terry zei

Ria
How nice you and your SinL have quilting in common. The colors are very warm and comforting like the light on alate summer afternoon in the shade.
Your both doing a great job. I look forward to seeing more.
Happy Stitching Terry

Marga (MarPie) zei

Wat leuk om in het midden van die sterren de dieren plaatjes te doen.
Krijgen ze toch even wat meer aandacht.
Mag ik vragen wie is SIL?
Groetjes,
Marga

Tineke zei

Hè bah Ria, wat jammer dat je zo verstandig bent!Hihi. Ik ben zó benieuwd hoe de quilt uiteindelijk wordt. Het lijkt me inderdaad heel leuk om samen met je SIL aan dit project te werken. Heel veel plezier nog samen hè!

ria vogelzang zei

Dank jullie wel allemaal!!
Thank you all!! :)))
@Marga: SIL staat voor Sister In Law. Ik heb geen zussen, alleen twee broer(tje)s en één schoonzus. En die schoonzus is helemaal aangestoken met quilten...... Geweldig, he?!

Dorine zei

Deze wordt vast heel mooi en leuk om het zo samen te doen.
groetjes Dorine

Lida zei

Wat gaaf en wat leuk dat je iemand hebt waarmee je zoiets samen kunt doen! Volgens mij (zei eigenwijs!) wordt het een schitterende quilt, dus zal het in de gaten houden en anders brul je maar even een waarschuwing! Nog een heel fijne dag, knuffel
Lida

Daniëlle zei

Dat is toch heel speciaal om zo samen deze hobby te delen!! Lieve koppies zitten er in het midden van de sterren! Vast voor een heel speciaal iemand! Wordt het werk nog veel groter?? Veel plezier samen en mooi weekend! Groeten, Daniëlle

ria vogelzang zei

@Dorine: ik ben echt blij met m'n (schoon-)zus!
@Lida: ik zal graag even brullen, als het nodig is ;))))!!
@Danielle: het is een heel speciaal iemand!! Ik laat het jullie echt nog weten!
Allemaal een heel gezellig weekend! En liefs!!

PetraM zei

Wat leuk dat jullie dit samen doen en hij wordt erg mooi ik hou wel van die verschillende stoffen in een quilt.

Cisca zei

Leuk met die dieren in het midden, hij zal prachtig worden!
Leuk te lezen dat SIL je schoonzus is, want ik dacht serieus dat het ge schoonzoon was die ook quiltte. Dat zou op zich wel erg leuk geweest zijn.
Fijn weekend, Cisca

Annelein Design zei

Zelf vond ik de foto's ook helemaal geweldig. Leuk dat je langs bent geweest.

'k ben trouwens erg benieuwd naar het eindresultaat en natuurlijk naar de gelukkige die dit prachtige quilt gaat krijgen.

Hoe is het je dochter trouwens vergaan met haar eerste vliegtocht. En dan nog wel naar Finland. Een unieke stageplek zeg.

Hartelijke groet,
Willeke

Astrid zei

It's going to be a gorgeous quilt! Love all the fabrics you are using. Can't wait to see it finished! Lucky is the one it is meant for! :)

Marga (MarPie) zei

Ria, dank je wel voor je antwoord.
Het is inderdaad heel leuk om het met iemand zo naast samen de vreugde en problemen van het quilten te kunnen delen. Zelf heb ik mijn zus daarvoor {ook wel voor meer dingen} heerlijk gewoon.

Gingini zei

Dit is nu een echte quilt. Niks bijelkaar gekocht en perfecte kleurencombi's. Maar allerlei restjes en véél interessanter! Ik ben benieuwd hoe hij er in z'n geheel uitziet. Degene voor wie hij is boft wel heel erg!

Hennie zei

Hij wordt super leuk ! ! !
fijn weekend Hennie.

Nelleke zei

Hallo Ria wat je ons laat zien ziet er in ieder geval al schitterend uit en ik hou ook zo van veel verschillende lapjes in een quilt dat werkt altijd zo leuk.groetjes Nelleke

Rina zei

Hallo Ria, ik was ervan overtuigd dat je op mij favorieten lijstje stond, maar ik kom er nu achter dat dit niet zo is. Ik voeg je direct toe, want al dat moois wil ik niet missen. Ik heb grote bewondering voor, een Dear Jane en Diamond quilt tegelijk maken. Hier liggen ze al een tijdje te wachten op een begin, maar dat zal nog wel even zo blijven. Ik kom snel weer bij je kijken.

Inge Slaats zei

Ik ben hier voor de eerste keer en vind je weblog erg gezellig. Je maakt prachtige dingen. Ik kom nog eens terug!

ria vogelzang zei

@Petra: ja dit is een echt scrap-quilt...;)
@Cisca: ik zal het m'n schoonzoon maar niet vertellen, die vindt quilten maar niets..... voor hem, in elk geval..!
@Willeke: mijn dochter geniet erg van Finland! Ze vindt het een super-land en de mensen zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam!
@Astrid: you have to wait just a little bit more to see it finished......
@Marga: gelukkig heb ik m'n schoonzus (ook inderdaad voor heel veel andere dingen), maar ik heb nu één keer geen zus....
@Gina, Hennie en Nelleke: ik geniet er zelf ook erg van; al die verschillende lapjes... Jullie krijgen hem echt te zien als de randen er aan zitten!
@Rina en Inge: jullie zijn altijd welkom!!!
Geniet allemaal heerlijk van je weekend!

Guute zei

Dit ziet er al prachtig uit. Ben benieuwd naar het geheel!

ida zei

Als beginnende quiltster (net 5 lessen gehad) ben ik op een gezonde manier wel een beetje jaloers op je kunstwerk Ria, prachtig die kleuren. En nu maar hopen dat ik diegene ben die hem krijgt hahahahha

Annelies vdB zei

Wat ik zie ziet er heel leuk uit. Je maakt me nieuwsgierig !

ParisMaddy zei

Hello Ria! It's always so fun to visit you as you always have something interesting to look at. Your newest quilt is very nice and the lucky person will probably love it as much as we do.

Hugs to you.

Notjustnat zei

Hi Ria, I just wanted to tell you that I came by to copy your address for a post on 3rd April! Hope you are well? Miss you - Hugs Nat

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Hello Ria...catching up with you...What a lot of beautiful work you have been doing...Lucky Recipient♥x

Joke zei

Wat heb je die dierenstoffen mooi gebruikt!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...