woensdag 31 maart 2010

Quilt-kado...... sterren en zonneschijn.................. Quilt-gift......... stars and sunshine

Wat kan er soms toch veel gebeuren, he? Soms staat je leven dan ineens op de kop ....... Zo ook hier......
De precieze details zal ik jullie even besparen, maar het was/is erg heftig.
Net in de afgelopen week, kreeg ik een mailtje van Em (klik), met daarin de vraag of ik mijn adres even wou doorgeven........ Ik heel verbaasd natuurlijk toen ik afgelopen maandag een QUILT van haar kreeg, die precies liet zien wat ik voelde: soms is het om je heen behoorlijk donker, maar zijn er allerlei dingen (kleuren) die je nieuwe moed geven. God heeft de controle, ook al is het nog zo moeilijk!!
En als je dan de rand-bies ziet!! Eén en al bemoediging!!
Lieve Em: dank je wel!! ^_^














Sometimes there is just too much happening in life, isn't it? It turns everything upside down...... I will spare you the details, but it was/is very intense.
And in this week I had a mail from Em (klik), with the question to send her my adress..... I was surprised, ofcourse, as I got a QUILT in the mail this monday.
It showed exactly what I was feeling: somethimes it is dark around you, but there are all kind of things that encourage you. God is in control, even in troubled times!!
And when you see the binding: just all about encouragement!
Dear Em: thank you so much!!! ^_^

Verder ben ik af en toe ook bezig met deze heel lieve sterretjes die ik bij Betty (klik) zag; wat een schatjes!

And I am busy with working on these lovely, little stars I saw at Betty's (klik) blog: what a cuties!















En ook nog een verrassing van Madeline!! Een heuse zonnestraal!! Daar ben ik echt erg vereerd mee! Dus dank je wel, lieve Maddy, voor je waardering!!
Eigenlijk zijn we allemaal getalenteerde blogger-quilters; dus geef ik hem graag door aan jullie allemaal!! Met mijn complimenten!! :)))



And a surprise from Madeline !! A real sunshine!!
I feel very honoured by it! So thank you very much, Maddy, for you appreciation!!
And actually we are all talented blogger-quilters; so I'ld like to give this award to all of you!! With my compliments!! :)))



Ik wens jullie allemaal een prachtige dag met heel veel kleur!!
Whishing you all a beautiful day with lots of colour!!

29 opmerkingen:

Berna zei

Wat een leuk en onverwacht cadeau! Lief hoor. De sterretjes zijn mooi. Heel veel sterkte met dat wat je leven op zijn kop zet.

Katrien zei

Wat lief van Em om je dit quiltje te sturen.
Leuke sterretjes waar je mee bezig bent.

Cybele's patch zei

Wat eern lief gebaar! Soms heb je inderdaad een zonnestraaltje nodig om je op te beuren. Sterkte Ria!

Lida zei

Wat een gave verrassing voor jou en wat lief!! Nu als wij elkaars zonnestralen kunnen zijn, verdwijnt die donkere rand naar de achtergrond en komen de kleuren nog meer tot leven!
Samen met de sprankelende sterretjes moet dat de burger moet geven en kom je er langzaam maar zeker weer bovenop! Wens je veel zonnestralen, knuffel
Lida

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

I hope all is well with you Ria...and what a surprise you must have received to get that quilt!!! A big hug for you...thinking of you♥x

Bietje zei

Wow, zo wil iedereen wel verrast worden. En blijkbaar had jou nou net zo'n verrassing nodig. Goed gezien van Em.
Zo'n quilt straalt natuurlijk wel een hele tijd, he. Daar kun je lang op teren.

Nelleke zei

Hallo Ria het zijn soms net van die kleine dingetjes waar je hart van open gaat en wat fijn dat er iemand voor jou dan zo iets moois maakt ik hoop dat het je gauw goed zal gaan.groetjes Nelleke

wilmakuin zei

Prachtige sterren. Eigenlijk wil ik ze niet zien....
;o)

Margreet zei

Wat een lief kadootje van EM! Net nu je het zo nodig hebt. Je hebt prachtige sterretjes gemaakt. Bijna aanstekelijk ;0))Ria, heel veel sterkte met alles, het is fijn om te weten dat je altijd bij God terrecht kunt.We denken aan je.

Simone de Klerk zei

Wat prachtig, om zo een mooi cadeau als verrassing te krijgen, met zo een diepe betekenis. Heel bijzonder.
De sterretjes die je aan het maken bent blijven mooi. Wie weet ...
Ook voor jou een kleurrijke en mooie resterende week!

Annelies vdB zei

Een heel mooi cadeau Ria.
Soms gebeuren er dingen in je leven die je liever niet op je web-log zet. Veel sterkte.

ria vogelzang zei

@ lieve allemaal: wat een hartverwarmende reakties! Dank jullie wel. Dat doet me echt heel goed!
Hoop voor jullie allemaal een heel fijn paasweekend. Lieve groet, Ria.

Marga (MarPie) zei

Wat een ontzettend lief en hartelijk cadeau.
Dat het voor jou maar heel veel kleur mag brengen en de donkere dingen overschaduwd.
Voor jou en de jouwe even goed een heel fijn {voor zover dat mogelijk is} paasweekend gewenst.
Groetjes,
Marga

Cisca zei

Wat een lief gebaar van Em. Ik hoop, dat alle problemen weer vlug voorbij zijn en dat alles weer wat fleuriger wordt in je leven. Veel sterkte!
Je sterretjes zijn prachtig, kan me voorstellen dat ze verslavend zijn.
Groetjes en nogmaals een fijn Paasweekend,
Cisca

Valentina zei

Ria, the best presents are the ones we do not expect and this quilt is such a blessing: to all of us! What a great reminder that sunshine and shadows help each other balance out, and that friends are the sunshine on dark days... :) and that stars sparkle the most on the darkest nights! ( I think they are Adorable!)
Have a very Blessed Easter, my friend!
Valentina

Anja.M zei

Heel lief van EM. hopelijk komt alles weer snel goed.
De sterren vind ik erg leuk maar ook een gepriegel om de hoekjes goed te krijgen.

Terry zei

Ria I will think of you often in the hope life is setteling down. The quilt suprise was the right inspiration and comfort.
Your stars are very cute.
Have a peaceful Easter.
Huggs Terry

lappenleintje zei

Heerlijk, dat er soms iets recht uit het hart gegeven wordt op een moment dat je het nou juist zo nodig hebt. Ik hoop dat de donkere wolken snel mogen oplossen!
Je sterretjes zijn schattig, daar voel ik ook wel voor. 't Is zo'n heerlijk zomerwerkje voor tussendoor!
Ben ook erg benieuwd naar je Diamanten, want wat zijn ze leuk he!

Groetjes, leintje

betty zei

Veel zonnestralen en sterretjes toegewenst,Ria! De quilt kwam vast op een goed moment!

Joke zei

Wat fijn voor je dat je, ondanks het feit dat je niet zo'n leuke tijd hebt, toch af en toe wat zonnestraaltjes ziet. Geniet daar maar dubbel van!

ria vogelzang zei

@allemaal: jullie zijn allemaal zo super!! We hopen echt op goede oplossingen!
Dus ook op gezellige en rustige paasdagen!
Dat wens ik jullie ook allemaal toe!!

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je award en wat lief zo'n mooi cadeau te krijgen. De sterren waar je mee bezig bent worden erg mooi. En natuurlijk veel sterkte met hetgeen je leven op zijn kop zette.

Inge Slaats zei

Wat geweldig Ria om zo'n mooi cadeau te krijgen.
Je sterretjes zijn erg lief en maken je misschien ook een beetje blij als je ermee bezig bent.
Gefeliciteerd met je award. Leuk hè om er eentje te krijgen.
Ik wil je graag veel sterkte toewensen. Hopelijk verdwijnen de donkere wolken snel.

Groetjes,
Inge

Jantine zei

Wat een lieve verrassing, een quilt krijgen! Hoop dat het helpt door de wolken heen te kijken en dat de zon weer snel gaat schijnen...
Je sterretjes zien er ook mooi uit.

Joyce zei

Ria wat een prachtige gebaren in een voor jou ogenschijnlijk hele moeilijke tijd!! Veel sterkte daarmee!!

Annelein Design zei

Ria, jij ook hele gezegende paasdagen toegewenst. Ook al is het nu even flink aan het schudden bij jou.

Liefs, Willeke

Peti zei

Lieve Ria, veel sterkte met alles, ik wens je mooie paasdagen toe. Wat een prachtig kado van Em en dat dit juist op dit moment naar je toe mocht komen. groetjes Peti

ParisMaddy zei

Hello Ria, Thank you for the comment posting you left me. I didn't have your e-mail address to send you a private message. I hope things go better for you this week. I'm sending you some wishes and prayers filled with sunny smiles and warm hugs.

Anita zei

Hallo Ria,

Ik zag op je weblog een foto van quiltframe, mag ik vragen waar je die gekocht heb.

Groetjes,

Anita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...