vrijdag 19 maart 2010

Sylvia's Bridal Sampler...... ;)))















Deze maand heb ik niet zoveel gedaan aan de Sylvia's Bridal Sampler.......
Leanne's House Quilt is namelijk bijna af en de laatste les staat voor de deur bij Quiltpalace........ op 7 april. Dus zij ging even voor. Een blogje over deze schitterende quilt volgt zodra ik het laatste blok heb gemaakt.....

Maar goed: dit is dus blokje A8 van de SBS; Star of the Orient! Leuk zo, he, met gebruik van de lijnen in de Rouenneries-stoffen?!

This month I didn't work that much on the Sylvia's Bridal Sampler......
Leanne's House Quilt is nearly finished and the last lesson is coming soon at Quiltpalace..... on April 7th. So she had to go first. A log about this gorgeous quilt I will write as soon as I made the last block....

Allright: this is block A8 of the SBS; Star of the Orient! Doesn't that look nice, making use of
the lines in the Rouenneries?!














En dit is blok A9: Chinese Coin.
Het is zo leuk om te combineren met de kleuren van deze serie!
Het blijft een mooie uitdaging en prachtig om te zien!

This is block A9: Chinese Coin.
It is so great to combine the colours of this series! It stays a challenge and is beautiful to see!

Margreet (klik) heeft een heel goed idee: een Sylvia's Bridal Sampler-bee! Ik doe ook mee, want het is heel leuk om dat met meer te doen!! En het geeft een super-stimulans!! Dus: wie doet er mee???!! Kijk maar even op haar blog voor meer informatie!

Margreet (klik) has a great idea: a Sylvia's Bridal Sampler-bee! I am also joining,because it is such fun to work together!! So: who joins us???!! Just look at her blog for more information!

Allemaal een fijn weekend!! A very nice weekend to you all!!

30 opmerkingen:

Gingini zei

Jee, wat ben jij verschrikkelijk precies! Maar het geeft de boel wel weer wat extra's! ;) Hij wordt hartstikke leuk!
En je maakt me wel nieuwsgierig naar je Leanne!

Valentina zei

Ria, zo ontzettend mooi! Ik vind je ster prachtig met de eind-lijntjes...
Ik wil graag met mijn Leeanne'sHouse beginnen, dus blijf ik beniewd om jouwe te bewonderen...
Bedankt voor je lieve commentaar, ik had traantjes in mijn ogen! :)
en een geweldig en zonnig weekeinde toegewenst!
xox
Valentina

inge zei

leuke blokjes in leuke stofjes!

Annelies vdB zei

Het blijft een heerlijke quilt.
Alvast goed weekend !

Berna zei

Wat een leuke blokjes en ook leuk dat je die zelfkantrandjes hebt gebruikt in je blokjes. Wil ik ook doen in m'n AQ maar weer nog niet in welke rand.

Notjustnat zei

Greeting from New Zealand. We arrived here last night and waiting to go off to DBIL's wedding soon. Love your Sylvia's bridal blocks.
Hugs
Nat

Ann's blog zei

Ria, I absolutely love the pink floral you have chosen for the background, it looks perfect with the Rouenneries fabrics. Your blocks are lovely!

Daniëlle zei

Oh Ria, wat zijn ze mooi joh! Dit is toch 1 van de weinige series die iedere keer weer opnieuw het hart doet juichen!! Een heel mooi weekend, groeten, Daniëlle XXXD

quilting Jeannet zei

Wat is het een mooi blokje geworden Ria, en de serie blijft prachtig, je ziet hem nu in verschillende projecten voorbijkomen.

groetjes, jij ook een fijn weekend! Jeannet

Terry zei

The blocks for Sylvia's Bridal quilt are lovely. They make the fabric sing. Well Done

I have a "layer cake" of the French Lieutenant fabrics but have not cut into it as yet.

Happy Stitching Terry

susi zei

Ziet er mooi uit, Ria! En ben erg benieuwd naar je Leanne´s House.

Marutska zei

Ze zijn prachtig!
Inderdaad heel mooi met die lijntjes, perfect!

Jij ook een fijn weekend!

Groetjes
Maria

Marga (MarPie) zei

Heb even terug gebladerd, om ook alweer te kijken naar alles aan elkaar.
De quilt word zo mooi, genieten gewoon.
Fijn weekend.
Groetjes,
Marga

p.s. jammer hé dat we nog even moeten wachten ♥

Jantine zei

Wat leuk, precies die randjes gebruikt...

Nadine zei

Aaaah, de SBS quilt blijft ook op mijn "absoluut te doen!" lijst ;>) Ik heb die boeken met zo'n plezier gelezen, en Sylvia lijkt op een oude vriendin...
Ik hou ZO ZEER op jouw keus voor de Moda "Rouenneries" lijn. Dat wordt definitief een schattig quilt !
Leannes House ben ik met Valentina juist begonnen, heeHee..... Jouw versie is schitterend!
Een EXTRA weekeintje, beste Ria !
XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO
NADINE

Miranda zei

Wat ga jij als een speer Ria! Allelei mooie werken passeren bij jou hier op het scherm. Heerlijk....maar ook ik ben reuze benieuwd naar jou versie van Leannes House. Lieve lentegroeten vanuit Virginia

Margreet zei

Hoi Ria, wat leuk dat je ook meedoet met de SBS Bee. Ik heb het meteen op mijn blog gezet met jou naam als eerste! De 20e vind ik een prima plan. Als ik vragen heb stel ik ze aan jou hoor! Fijn weekend, groetjes Margreet

Hennie zei

Je blokken zien er erg mooi uit prachtige kleuren gebruik je, de verweking van de randjes geweldig ! ! !
Fijn weekend Hennie.

Lida zei

Schitterende blokken en de stof zo mooi gebruikt, wordt ook weer een gave quilt! Fijn weekend,
Lida

ParisMaddy zei

Oh it's soft and sweet and I love this fabric and what you've done with it.

Happy Spring!

Astrid zei

HI! So lovely Sylvia's Bridal blocks are! Love the fabrics! May I ask which book it's taken from?

Guusje, zei

Wat een prachtig blok en wat mooi in deze serie stoffen. Ik vind het een heel mooi ideee dat je de randjes gebruikt in het blok ziet er erg mooi uit.

stitchsister zei

Beautiful Ria!

Leintje zei

Wat mooi Ria, de stoffen komen hier prachtig in uit. Goed idee van de bee, misschien ook iets voor mij, hoewel ik maar 2 blokjes per maand maak.
Groet, Leintje

ida zei

Het uitzoeken van de kleuren die bij elkaar moeten passen vind ik al heel leuk werk, en als het blok dan af is en je ziet het resultaat dan kan ik daar echt blij van worden. Dit blok van jou is zo mooi van kleur; het is precies goed!

katrien zei

Toch een mooi blok.

Dorine zei

Hoi Ria
Je sbs jes zien er goed uit.
zoals je al op mijn blogje hebt gelezen ben ik er ook voor gevallen en wil graag met die Bee meedoen heb me al aangemeld bij Margreet.
Zal ook een link oop mijn blog plaatsen.
Groetjes Dorine

Joke zei

Wat heb je die stof leuk toegepast!

maya zei

Heel mooi!

Simone de Klerk zei

Ik ben heel benieuwd naar je LH quilt en de Bridal blokken zijn werkelijk prachtig! Mooie stof gebruik je ervoor!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...