vrijdag 5 maart 2010

Die lieve Sjaan.......... ! That Dear Jane........









En dit is dan mijn Sjaantjeslap tot nu....
Ik vind haar een schatje worden! En ik krijg steeds meer bewondering voor Jane Stickle!
Wat een kleine kunstwerkjes zijn die blokjes!
Ik denk dat Jane net zo genoten heeft van al die kleine blokjes als wij..... ;))

And this is my Dear Jane so far....
I think she's becoming a beauty! And I feel so much admiration towards Jane Stickle !
What a little works of art are those little blocks!
I think Jane enjoyed making those little ones as much as we...... ;))

Dit zijn de blokjes die ik erbij heb gemaakt:
These are the blocks I added:
D7 Meeting Place; 13 pieces







E6 Michelle's Medley; 28 pieces





















E8 Mama's Maze; 33 pieces


















F5 Parcheesi; 17 pieces


















F9 Autumn Aster; 13 pieces


















G4 Shutter Bug; 29 pieces


















Nu snel terug naar de bezigheden van dit moment: want onze tweede dochter gaat voor het eerst vliegen! Naar Finland voor drie weken stage!! Dat is nog eens leuk, he?!

Now I have to return to the activities of this moment: our second daughter is flying for the first time this sunday! She's going to Finland for a three week teaching practice!! That sounds like fun, doen't it?!

Allemaal een gezellig weekend! All a nice weekend!

27 opmerkingen:

Terry zei

Ria morning again. It's getting up time here and I'm off for coffee soon but ddecided to check in.
The D Jane blocks are delightful. I'm glad your having fun with something so small with so many pieces.

Enjoy the weekend and a trip to Finland sounds like fun. Burrr COLD!

Happy Stitching Terry

WilmaKuin zei

Prachtig!!! Het ziet er erg mooi uit. Wat een heerlijke quilt om te maken is het toch!

Gingini zei

Echt een dotje wordt het! En wat een mooie roodjes heb je! ;)
Wat komt er na rood?

Cisca zei

Ja, je snapt niet dat Jane met de beperkte middelen van die tijd zo'n prachtige quilt kon ontwerpen. Mooie blokken erbij.
Groetjes, Cisca

conny's quilts zei

Wat een schitterende blokje Ria. Wat mooi om je Dear Jane zo te zien groeien. Ik heb hetzelfde gevoel bij Jane zelf: ze moet er wel plezier in gehad hebben om zoveel van die verfijnde blokjes te ontwerpen en maken. En geniet jij ook zo van onze bee? Het stimuleert echt wel vind ik. Veel plezier met Jane in maart

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Just beautiful those little blocks!!! Your Daughter should have lots of fun♥x

Cybele's patch zei

Heel mooie blokjes erbij. Je hebt er heel mooie stofjes voor gekozen.

Astrid zei

Love the colors on your DJ! I haven't made it, but I know how much work is put in in such a big project. Enjoy working on it! Bon voyage to your daugther!

ParisMaddy zei

Your DJ blocks are simply divine little pieces of eye candy. yum! I love them.

Best wishes and bon voyage to your daughter.

Simone de Klerk zei

Prachtig! Je werkt heel secuur! De stofjes die je gebruikt zijn erg mooi.
Voor jou ook een fijn weekeinde!

Lida zei

Wat gaaf een hele serie rode!! Erg leuk zijn ze geworden en de manier waarop je werkt van het middenuit vind ik heel bijzonder! Fijn weekend, groetjes
Lida

Lida zei

P.S. even de klok goed instellen aub! Ik zette mijn commentaar op de 6e om 8.45 uur!
Groetjes
Lida

Hennie zei

Prachtige blokken Ria deze rode zijn erg mooi en zo precies gemaakt. Leuk werkje is het hé.
Fijn weekend Hennie.

Katrien zei

Mooie blokjes heb je weerom gemaakt.

Jellie zei

Mooie blokjes Ria, moet er ook nodig weer mee aan de gang. Als ik dit zie, dan begint het weer te kriebelen!

ria vogelzang zei

@Gina:na het rood komt straks roze.....! Ze had echt wel een heel modern kleurgevoel, hoor, die Jane!!
@Conny: ik vind onze bee echt helemaal super! Het inspireert enorm! Jij ook veel patchplezier met Jane in maart!
@Hennie: ik had nooit gedacht dat ik het maken van die kleine blokjes zo super zou vinden....... het is echt verslavend!! ;))
@Jellie: doe gezellig mee!! Het is echt heel motiverend!!
@allemaal: dank voor jullie goede wensen voor mijn dochter! Ze vindt het wel spannend,maar heeft er ook heel veel zin in!
Allemaal nog een heel goede zondag!

christine zei

Hoi Ria

jouw blokken zien er prachtig uit en wat leuk dat je ze gelijk aan elkaar zet. dat scheelt straks een hoopwerk! ik maak ze op volgorde , zal eenskijken na een tussen stof . vindt het een super idee

christine

Elsbeth zei

Hai Ria, ik zie dat jij ook met hexxjes bezig bent- mooi!!! en je hebt gelijk, iedere maat is leuk maar je moet die iemiemienie dingetjes van Gerda niet naast de mijne leggen. Dat is als maatje 36 naast maat 46 ;-). Fijn weekend!

Hester zei

Ik vind deze echt heel mooi, dat rood. Toevallig heb ik voor de komende week dezelfde blokken geknipt. Je hebt ze prachtig gemaakt.

Annelies vdB zei

Wat wordt hij al mooi.
Ja, ook bij mij is de bewondering voor Jane groot !

Notjustnat zei

I love how DJ blocks are coming along. I have a feeling that you like red, white and pink? Good to see a block made from my fabric too.
Have a great Monday - Hugs Nat

gerda zei

jeempie..zo veel en zooo netjes!!!!

Tineke zei

Wat spannend voor je dochter. Ik hoop dat ze een hele fijne tijd heeft en veilig weer terugkomt. Je DJ wordt prachtig!

inge zei

leuke blokjes, in leuke kleuren!

Dorine zei

Prachtige blokjes in leuke kleuren heb je gemaakt.
Ga zo door...........
groetjes Dorine

Ria van Kasteel zei

Hoi Ria,
Wat een leuke serie blokjes heb je gemaakt, voeg me maar aan het rijtje toe hoor want ik heb de smaak te pakken en het is een stimulans.
Zal ook een rijte logjes op mijn log toevoegen.

Groetjes Ria ^-^

Anja.M zei

Prachtige blokken zijn het al Ria.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...