dinsdag 23 maart 2010

Leanne's house blok 7 / 8 en.......: nieuw! .... and new!















Dan hier vast de blokken van Leanne's House die ik af had, het wachten op blok 9 duurt me eigenlijk te lang....... En waarom het plezier om jullie ze te laten zien uitstellen, he?! Dus hier zijn ze: hierboven is blok 7; met dat schattige mandje tulpen! Heerlijk Hollands!
En hieronder blok 8. Het is toch zo leuk om al die stitcheries te doen en de stofjes er bij uit te zoeken! ;)

And here are the blocks of Leanne's House I finished. It took too long to wait for block 9 to finish........ And why delay the pleasure in showing them to you, he?!
So here they are: above you see block 7; with that cute basket of tulips! Real Dutch!
And below block 8. It is such fun to make all those little stitcheries and search for the fabrics to fit at that place! ;)














En dan hebben we hier nog even een totaal overzicht met nog één blok te gaan........

And here we have the complete view with one block to go.........












Ik mag al wel gaan nadenken over de rand en de achterkant..............:)
Altijd leuk!

I better can start thinking about the border and the backing........:)
Always fun!

En dan zag ik toch zoiets moois bij Betty (klik)........!! Je moet echt even gaan kijken! Dus dat ook even geprobeerd; ik kon het echt niet laten..........

And then I saw something so pretty over at Betty (klick)......!! You really have to take a look!
So I had to try that as well; I couldn't help myself..........













Geniet ze van de zon allemaal; doe ik ook!
Enjoy the sunshine all; I do too!

29 opmerkingen:

Berna zei

Ooohhh hij wordt echt heel mooi! Je hebt ook mooie (rozen)stofjes gebruikt. Daar ben ik altijd meteen weg van. Kleur maakt dan niet meer uit. De sterretjes zijn ook heel leuk.
Fijne avond en droom lekker van rand- en achterkantstofjes.

Joyce zei

Mooie blokken hoor!! Nog 1 te gaan, spannend hè!!
Ja ik zag bij Betty ook deze prachtige sterren!! Ik kan me voorstellen dat je ervoor bent gevallen.
:0)

Katrien zei

Hele mooie blokken hoor,en het geheel is ook al zo mooi.
Ja ik zag die sterretjes al,mooi hé.

Dorine zei

oh oh oh ik val bijna stil zo mooi is dit.
groetjes Dorine

Notjustnat zei

Hi Ria, love all your Leanne's house blocks. Almost there. I'm having fun in NZ, one more day then we fly to Japan. Love Nat

gerda zei

je gaat lekker..en wat wordt het leuk!!!en JAHA ...ik zag de sterretjes OOK:))))...zucht..maar wanneer dan allemaal....maar ohhh wat zijn ze mooi..jou vrolijke sterretjes mogen er ook zijn hoor!!!

christine zei

Jeetje Ria jij zit ook niet stil mooi zijn je blokken lekker nog een tegaan en dan de afwerking.
jaja die sterren zijn ook al zo mooi. Maar ik zag een paar Logjes terug diamanten en daar ben ik helemaal voor gevallen. ga heel gauw het boek kopen Dat weet ik wel.

christine

Terry zei

Ria the Leane's blocks are qute. I don't think I have your patience but do admire the work.

Hexies with the stars are also cool. Did you cover papers for English piecing or American piece like the Spools?

Happy Sewing Terry

Ann's blog zei

Ria, your fabrics and stitching are beautiful, this is such a lovely quilt!

ParisMaddy zei

Gorgeous,gorgeous,gorgeous---that's what you are and your quilt making skills are pretty good,too.

P.S. Sunshine Award for you:)

Queen Of The Armchair aka Dzintra Stitcheries zei

Fantastic Ria...I love this quilt!!!

Daniëlle zei

Nog maar 1 blok Ria, het is toch een hele gave quilt om te maken. Zeker met afwisselend patchen en borduren, heeft net dat tikkie extra toch?! Hopelijk kun je vandaag nog een steekje prikken, in de tuin, genietend van de zon hihi! Mooie dag, groeten,Daniëlle

Annelies vdB zei

Mooie blokken van Leanne. Het wordt een schitterende top.
Ja, die sterren... Ik laat me nog even niet verleiden.

Guusje, zei

Wat wordt je Leanne's mooi mooie stoffen en wat ene lief kantje op het mandje. Geweldig. Je nieuwe project vind ik ook heel erg mooi en leuk.

Gingini zei

Jaa! Lekker origineel zo doorgaan! :)

wilmakuin zei

Prachtig!!! Wat een mooi gezicht zo de blokken bij elkaar. Je sterren zijn erg leuk. Maar wil ik eigenlijk niet zien....
anders begin ik weer wat nieuws...
;o)

Cisca zei

Prachtige blokken, ik hoop hem ook nog eens af te maken, hij is zo mooi. Mooie stoffen gebruik je en dat mandje met dat kantje vind ik ook heel mooi!
Groetjes, Cisca

Marga (MarPie) zei

Wat zijn je kleine sterretjes leuk, zo leuk dat bij mij begint het te kriebelen.
Je Leanne wordt een plaatje.
Groetjes,
Marga

Hennie zei

Oóóóh deze Leanne wordt heel erg mooi Ria ik begrijp dat je op hete kolen zit en graag aan het laatste blok wilt beginnen. Het is gewoon een feestje om met deze quilt bezig te zijn.
Groetjes Hennie.

Valentina zei

O MIJN GUNST, wat is die MOOOOOOI!
Prachtig---- zucht...
en die Diamanten sterretjes, schattig!
:)
Veel liefs,
Valentina

Lida zei

Hé jouw Leanneke wordt mooi!!! Echt geweldig, ben benieuwd naar wat voor rand je erbij kiest! En dieleuke kleine dingetjes, zal ik wel zal ik niet??? Nog een heel fijne dag, groetjes
Lida

Karen zei

Your Leanne's House quilt is so pretty! I never purchased the pattern set but have admired it many times. You are doing well with the progress on the quilt.

Inge Slaats zei

Aahhh, wat wordt Leanne's huis prachtig! Al die prachtige stoffen die je gebruikt hebt en zo mooi genaaid allemaal. Ik ben ook weg van het tulpenmandje, een echt schatje.

Die sterretjes zien er ook schattig uit, maar ik begin even nergens meer aan. Het is toch al niet normaal dat ik een week vakantie moet houden om al mijn projecten een beetje bij te werken, zucht......

Francien zei

Zo Ria....wat zie ik nou toch allemaal voor moois hier...wat een schitterende quilt wordt het zeg!!Zo mooi genaaid...ben er zeker van dat het een superquilt is als hij af is...en je probeerseltjes zijn ook goed gelukt zo te zien..
groetjes Francien.

Bietje zei

Wat zijn dit snoepige kleurtjes. Ik word er zo hebberig van.

betty zei

hoi Ria, wat wordt je Leane mooi!!!!! Ik ben er ooit aan begonnen, ik vond hem zo leuk!
Die sterretjes.............., iedere dag ééntje en moet je eens zien na een maand hoe mooi dat is!

Nadine zei

Ria, je leanne's House quilt top is schitterend! Dit zal zulk mooi quilt worden, en de top is bijna klaar...
Och, die STERREN ! Ik ben totaal verliefd en ik denk dat ik NIET weerstaan zal kunnen. Mooi, mooi, mooi ;>)
XOXOXOXOXOXOXOXOXO
NADINE

Simone de Klerk zei

Je LH blokken zijn werkelijk heel mooi geworden. Ik zie dat jij de stelen en het hengsel van het mandje geappliceerd hebt. Heel verstandig. Ik ben nog bezig het te stitchen. Erg veel en niet zo'n leuk werk.
Je klein projectje ziet er ook schattig uit. Eens even bij de link gaan kijken.
Fijne week.

Simone de Klerk zei

Je hebt gelijk, die quilt ziet er inderdaad schattig uit. Ik ben momenteel met hele en halve hexagons bezig. Ook leuk. Voor de eerste keer. Heel ontspannend.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...